|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet
Men bakerst er det mindre plass mellom seteradene enn foran i flyet, og det er veldig kjekt å ha litt ekstra plass når man må fly med barn under to år, som ikke får eget sete. *Har akkurat kommet hjem fra Tenerife og flytur på 5 timer. Har tvillinger på under 2 år og en på 4 år.* Stemmer derfor på ungeseksjon foran
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Neida, det er ikke dårligere plass bakerst i flyet enn ellers i flyet. Det er KUN bakerste seterad, nødutgang-seterader og radene foran nødutgang hvor man ikke kan legge ned seteryggen og hvorpå det derfor kan oppleves som trangere.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det forundrer meg veldig også! Sist jeg var ute og fløy var i februar til Lima. Det var to barn som var gode i farta og som hadde maur i kroppen. Den ene så jeg spiste godteri mest hele tiden og den andre hadde en blå ring rundt munnen av godteri. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| baby, barneskrik, fly |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|