Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-10, 22:27   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja, jeg ergrer meg! Jeg ergrer meg grønn og ønsker både barn og foreldre pokker`n i volt! Særlig de som ikke gjør en dritt for å roe ungene sine!
Og ja: jeg ville gjerne ha samlet småbarnsfamiliene fremme i flyet, der de kunne hatt bedre plass, både til amming, soving og leking.

På den andre side vet jeg at man må tale barnegråt på fly og at foreldre ikke har så mange alternative steder å gå for å roe skrikende unger. iPod er en fin ting.

Ungeseksjon er en god ide. Helt bakerst er best; der er de teite seteradene som ikke kan lenes bakover og det gjør jo ikke noe; foreldrene kan ikke sove uansett. Og så er det nær toaletter.

Men det er ikke lov med mer enn én infant pr. seterad. Pga oksygenmaskene og evakuering og sånt. Sa ihvertfall en sånn SAS-dame til meg da vi måtte bytte sete rett før takeoff for et par år siden.

Forresten: Jeg fløy i fjor + nå nylig litt sånn "planejumping" rundt i europa. Og gjett hva? Det var kun den leg'en til og fra Norge der ungehyl og skrik og vræl og sparking og bråk var et problem - pussig, hva? Det var ekstremt mange unger på de flyene sammenlignet med de andre flyene (kanskje vi nordmenn sleper for mye rundt på småungene, mens utlendinger heller lar ungene være hjemme med barnevakt? ), men det var nå unger på de andre flyene. Og jeg må jo si at oppdragelsen på ungene var helt annerledes i Sør-Europa feks. Pussig?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
baby, barneskrik, fly

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.