Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barneklær - hva trenger man egentlig?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-10, 23:31   #18
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barneklær - hva trenger man egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Men bruker du da 2000 kr per barn på sko? Synes bare det høres lite ut hvis den summen er delt på flere barn. Vintersko koster rundt 800 kr, Joggesko fra 5-600 kr, sandaler, pensko og cherrox koster også en del. I tillegg sliter mine sko, så de trenger som regel flere par med joggesko i løpet av våren/sommeren.

1000 kr pr barn: GoreTex: 700 kr, Joggesko (Økonomisko, utmerkede): 200 kr, 2 par votter på Cubus: ca 100 kr.

Innser at budsjettet hadde økt betraktelig om vi ikke hadde arvet... Men poenget mitt var vel egentlig mest hvor mye man trenger og eventuelt om alt må være av dyreste sort. Noen ganger når jeg leser her inne ser det ut som om samtlige barn i Norge er utstyrt med Viking GoreTexsko, Ecco halvhøye vårsko, Ecco joggesko, Ecco sandaler, Reima vinterdress, Ticket vårdress, Hestra votter, Reima lue, osv. Det er altså ikke mine barn. De har Viking GoreTex-sko, ellers ingen merketing. Fungerer utmerket for oss, men jeg lurer bare på om vi er alene?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.