|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaMannen har kastet kaldt vann -uten såpe- på den katten som viste seg å følge med huset.
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta
Ikke om vinteren vel. Ser for meg katten inne i en isblokk.
|
|
|
#4 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJeg syns ikke noe om å bedrive dyreplaging, katten kan ikke hjelpe for at den lever. MEN, jeg syns at katteeiere bør innse at deres dyrehold plager ganske mange andre såpass mye at de risikerer at noen blir så irriterte at de tilslutt lar det gå ut over katten. Dette på samme vis som katteeiere som oppfordrer oss som av diverse årsaker ikke kan risikere å få katt inn i huset (allergi) til å ta forholdsregler, så må også katteeierne ta forholdsregler mot svært irriterte naboer. Altså holde styr på kattene sine, og sørge for at de ikke irriterer naboen.
|
|
|
#5 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaBare en liten spinoff mht til isen noen ville gi nabobarna. Nei, det synes jeg heller ikke er greit. Ungene får i seg nok sukker og godterier om ikke naboen skal begynne å fore dem også.
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta
Jeg kaster gladelig vann på eieren, hvis det medfører at katten slutter å tisse i sandkassen vår. Hvis jeg bare visste hvem eieren var.
Jeg ville nok blitt mer enn bare "irritert" om naboen hadde gitt seg til å hugge ned tuntreet vårt eller sette opp en garasje uten å sende ut nabovarsel. Da hadde jeg politianmeldt eller enn å kaste vann. Det er mulig det gjør meg til et skrekkelig menneske. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|