Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 14:48   #26
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Mener du ja

Jeg mener at helt frisk trenger hjelp fordi det er utrolig mye forurensning og vind og vær som er dårlig for huden. Det kanskje ikke synes i dag, men om 10 år...og da vil problemene dukke opp, som man hadde kunnet forebygge om man tok vare på huden sin.
Akkurat som med mat det. Det går som regel fint å leve på bare loff og tomatsuppe. Men det er ikke spesielt lurt. Før eller siden vil kroppen ta skade av det og det vil gi seg utslag i plager av div. art.

Ikke alle får problemer og skader. Og jeg syntes ikke loff og tomatsuppe er så veldig bra å sammenligne med. Blir litt som om man skal ta en masse vitaminer i tillegg til å spise sunn mat. Noe slettes ikke alle har brukt for. Noen vil kanskje merke helsegevinst av det, men ikke alle.
Jeg er enig i at huden kanskje utsettes for mer "dritt" i dag i form at forurensing osv, men i "gamledager" ble jo huden mye mer utsatt for vind og vær enn det den gjør nå, så jeg tror faktisk at huden ikke trenger hjelp så lenge den ikke bærer preg av å være forurenset.

Tror du ikke at disse behovene for kremer for alt mulig er skapt av en industri som er ute etter å tjene penger?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.