|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette muskuløst?Gift med Matthew Broderick, fra Skulk med stil (og andre 80-talls filmer
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Sv: Er dette muskuløst?Er det bare meg som reagerer på at det (atter en gang...) er en tråd som omhandler et tynt menneske, hvor den ene etter den andre føler for å påpeke at det ikke er pent å se sånn ut? Hvorfor i alle dager er det mer stuerent å rakke ned på mennesker med lite fett på kroppen enn det er å rakke ned med dem med mye fett på kroppen. Det hadde nok blitt drama om man hadde lagt ut bilde av en overvektig skuespiller og begynt å diskutere hvor lite pent det var....
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: Er dette muskuløst?
Det jeg reagerer på er vel mer at det kalles muskuløst, noe som er ettertraktet for mange å være, noe jeg mener blir å sende et feil signal. Om man la inn et bilde av en veldig overvektig skuespiller og skrev hvor sunn hun var, så mener jeg det kunne gått litt ut på det samme. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|