Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 09:27   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Hva heter de to norske filmene som kom ut for noen år siden da?

Ingen norske grøssere har funket, synes jeg. De er spennende, men ikke skremmende. Jo, De dødes tjern fra 50-60-tallet ble jeg litt nervøs av, men bare pga. den kråka på taket, den hjemsøkte meg i noen dager.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Når det gjelder skrekkfilmer så tror jeg at jeg er sånn konstruert at hjernen kobler ut på en måte hvis storyen blir virkelighetsfjern. "The Shining" er skummel pga. psykiatrien. En del filmer med spøkelser, omens, og andre overnaturlige ting skremmer meg lite.. paradoksalt nok ettersom jeg faktisk ikke avviser det overnaturlige.
"Riget" er fascinerende, men kan vel heller ikke kalles skrekk.

Her er vi helt i hver vår ende på skalaen, hehe. Jeg er nemlig helt motsatt, jeg blir KUN skremt av grøssere med spøkelser. Sikkert fordi jeg er mye mer redd for sinte spøkelser enn for øksemordere, logisk eller ikke. Jeg blir ikke skremt av noe annet. Så det MÅ være filmer med spøkelser, som feks. The Others, Changeling, The Eye osv.
Riget er fantastisk! Jeg likte også den amerikanske utgaven, Kingdom Hospital. Det er ikke grøssere nei, men veldig bra og kanskje litt creepy til tider.

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Filmen som nok noen sinne har gjort sterkest inntrykk og fortsatt setter en støkk i meg bare ved synet ... Chuckie - dukken som dreper!!!

Chucky er totaaalt ødelagt etter alle disse komediene i kjølvannet av filmene. Bride/Seed of Chucky osv. Ikke at jeg synes filmene er skumle uansett, men.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.