|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikkelig italiensk pizzaEt lite tips bare: Pizza pronto pizzabaker |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikkelig italiensk pizzaOg jeg har som regel parma eller serranoskinke, ristede pinjekjerner, mozzarella og ruccolasalat på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Skikkelig italiensk pizza
Nå ble jeg pizzagira her. Er hjemme med syk minstemann og så med et halvt øye at GodMorgenWenche brukte denne pizzabakeren i dag. Hun skrøt av den (selvom hun klarte å svi den ene pizzaen). Er egentlig veldig imot ekstra stash som tar plass på kjøkkenet, men har vært litt lysten på en slik.
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du trenger ikke å forsteke bunnene, mannen sine bunner tar knappe 5-6 minutter å steke med fyll og alt, fordi han lager dem så tynne og legger dem på glohete, oljede stekeplater. Men du kan forsteke dem om du vil altså, jeg vet at noen gjør det, og det går også an å gjøre som Veronal (?), altså lage opp en haug av bunner, smøre saus på og fryse dem med, så er det bare å ta opp pizza når du er sugen, legge fyll på og steke.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi lager dette til stadighet til vår familie på 5. Lager 5 bunner av oppskriftem min over her, de skal forstekes i 3 minutt. Da trenger selve pizzaen med fyllet kun 3 minutter ca. 2 av barna sine er så små at de går på samme plata også, så det hele er ferdig på 10 minutt. Veldig kjekt, og kan gjøres i vanlig stekovn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|