|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
flisespikker
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Når jeg har en mer eller mindre velbegrunnet mistanke om at jeg har gjort en dårlig jobb eller har glemt noe viktig, og er i ferd med å bli avslørt. (Leger og tannleger er derimot ikke skumle.)
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Selv blir jeg nervøs når jeg må prestere noe som jeg ikke er helt sikker på om jeg kan, spesielt når det er noe som jeg virkelig vil kunne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Gynekolog, definitivt. Større inngrep. Tannlegetime for ungene (har vi vært flinke og pusset tennene deres ordentlig). Jeg har vært det i enkelte jobbsituasjoner også (men aldri fordi jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre, men f.eks. pga få ressurser tilgjengelig), samt imaginære brannlyder fra stua om natta.
![]() |
#25 |
Smugleser
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg kan bli nervøs foran egne presentasjoner, og jeg får ofte også nokså høy puls før enkelte møter der det skal forhandles om viktige ting, men jeg har lært meg å fungere med det. Jeg reagerer fysisk, men ser ut og opptrer visstnok veldig rolig og avbalansert, sier ryktene.
![]() |
#26 |
Smugleser
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Og så blir jeg ufattelit nervøs når telefonen ringer, og displayet viser barnehage eller skole. Rett og slett dritnervøs for at noe alvorlig har skjedd ungene.
![]() |
#27 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?
Jo'o, for ei stakkars lommebok.
![]() |
#28 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg er egentlig ganske modig! Men å holde den konfirmasjonstalen nå på Lørdag, foran hele xéns familie var ikke no særlig. Jeg visste jeg MÅTTE reise meg snart.. og kjente matlysten forsvant og hjerte banke. Fikk meg liksom aldri til å plinge på det glasset... Haha, så tett! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Mus.
![]() |
#30 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Stort sett i forbindelse med sosiale situasjoner. Fra den klassiske "snakke for stor forsamling" til mer absurde småting.
![]() |
#31 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir nervøs av å måtte ta enkelte telefoner, typ Nav etc. Jeg blir drit-nervøs rett før jeg skal synge for noen. Jeg blir nervøs når jeg skal fjerne føflekker, fjernet en for halvannen uke siden, og var så nervøs at jeg holdt på å dø.
![]() |
#32 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Definetivt lånesøknader. Jeg faar ikke sove og blir skikkelig irritert og emosjonell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Ustabil
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir ikke så ofte nervøs. Kjenner at jeg smiler litt av en del av tingene som kommer fram i tråden. Ikke fordi jeg ikke har forståelse for at andre kan bli nervøse av det, men mer fordi mange av tingene er i kategorien for ting jeg har vært nervøs for, men kommet over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
trenger lading
|
Samme som meg. Alle sier: "Du som er så rolig..." Inni meg er det kaos når jeg er nervøs...
![]() |
#38 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Om jeg er ute i dårlig tid og kanskje mister et fly eller noe slikt. Det hater jeg.
![]() |
#39 |
intro
|
Jeg blir nervøs bare jeg ser en politibil.
![]() |
![]() |
#40 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg og. Den samme frykten kan jeg forresten kjenne hver gang jeg reiser med fly fra Amsterdam og blir luktet paa av narkohund i Norge. Selv om jeg vet at jeg verken har med meg noe ulovlig eller har vaert i naerheten av noe som kan sette lukt paa meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|