Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I hvilke situasjoner blir du nervøs?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-10, 12:31   #21
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det meste.

Gammel 10-05-10, 12:31   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg har en mer eller mindre velbegrunnet mistanke om at jeg har gjort en dårlig jobb eller har glemt noe viktig, og er i ferd med å bli avslørt. (Leger og tannleger er derimot ikke skumle.)

Gammel 10-05-10, 12:34   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv blir jeg nervøs når jeg må prestere noe som jeg ikke er helt sikker på om jeg kan, spesielt når det er noe som jeg virkelig vil kunne.

Og når jeg lager mat til andre (voksne) personer. Oh, skrekk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 12:34   #24
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gynekolog, definitivt. Større inngrep. Tannlegetime for ungene (har vi vært flinke og pusset tennene deres ordentlig). Jeg har vært det i enkelte jobbsituasjoner også (men aldri fordi jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre, men f.eks. pga få ressurser tilgjengelig), samt imaginære brannlyder fra stua om natta.

Gammel 10-05-10, 12:37   #25
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan bli nervøs foran egne presentasjoner, og jeg får ofte også nokså høy puls før enkelte møter der det skal forhandles om viktige ting, men jeg har lært meg å fungere med det. Jeg reagerer fysisk, men ser ut og opptrer visstnok veldig rolig og avbalansert, sier ryktene.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 12:38   #26
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Og så blir jeg ufattelit nervøs når telefonen ringer, og displayet viser barnehage eller skole. Rett og slett dritnervøs for at noe alvorlig har skjedd ungene.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 12:38   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

tannleger er derimot ikke skumle.

Jo'o, for ei stakkars lommebok.

Gammel 10-05-10, 12:39   #28
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er egentlig ganske modig! Men å holde den konfirmasjonstalen nå på Lørdag, foran hele xéns familie var ikke no særlig. Jeg visste jeg MÅTTE reise meg snart.. og kjente matlysten forsvant og hjerte banke. Fikk meg liksom aldri til å plinge på det glasset... Haha, så tett!

Men det ble ihvertfall sagt noen få ord. Og det viktigste ble ikke glemt heller, at jeg var fryktelig stolt av den herlige gutten min!

..tannlegen er jeg heller ikke no særlig glad i.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 12:39   #29
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Mus.

Gammel 10-05-10, 12:45   #30
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Stort sett i forbindelse med sosiale situasjoner. Fra den klassiske "snakke for stor forsamling" til mer absurde småting.

Ja, og så blir jeg antagelig nervøs av operasjonssaler, begynner alltid å fryse så jeg skjelver og hakker tenner så snart jeg er på operasjonsbordet. Det er litt snedig, siden jeg ikke er det minste bevisst redd for operasjoner, leger, narkose e.l. - men kroppen min er visst det.

Gammel 10-05-10, 12:49   #31
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir nervøs av å måtte ta enkelte telefoner, typ Nav etc. Jeg blir drit-nervøs rett før jeg skal synge for noen. Jeg blir nervøs når jeg skal fjerne føflekker, fjernet en for halvannen uke siden, og var så nervøs at jeg holdt på å dø.

Gammel 10-05-10, 12:50   #32
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Definetivt lånesøknader. Jeg faar ikke sove og blir skikkelig irritert og emosjonell.

Jeg liker heller ikke aa ringe til Laanekassen eller banken uansett om jeg vet at alt er i orden.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 12:50   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhja. Og når syklusen er på tur. Angst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 12:51   #34
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir ikke så ofte nervøs. Kjenner at jeg smiler litt av en del av tingene som kommer fram i tråden. Ikke fordi jeg ikke har forståelse for at andre kan bli nervøse av det, men mer fordi mange av tingene er i kategorien for ting jeg har vært nervøs for, men kommet over.

Det er vel mest hvis jeg har en begrunnet mistanke om at jeg har gjort noe feil (eller til og med vet det) at jeg blir nervøs.

Ja, og så blir jeg av en eller annen grunn fryktelig nervøs når jeg blir vinket til siden av UP. Selv om jeg vet at jeg ikke har gjort noe galt. De vil bare ta promillekontroll, og jeg kjører ikke i fylla, men likevel...

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 12:51   #35
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tannlegen er jo bare koselig. Har sovnet i stolen flere ganger!

Gammel 10-05-10, 12:53   #36
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å snakke i forsamlinger er ubehagelig. :svett:

Gammel 10-05-10, 12:56   #37
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg reagerer fysisk, men ser ut og opptrer visstnok veldig rolig og avbalansert, sier ryktene.

Samme som meg. Alle sier: "Du som er så rolig..." Inni meg er det kaos når jeg er nervøs...

Gammel 10-05-10, 12:56   #38
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jeg er ute i dårlig tid og kanskje mister et fly eller noe slikt. Det hater jeg.

Gammel 10-05-10, 12:57   #39
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Ja, og så blir jeg av en eller annen grunn fryktelig nervøs når jeg blir vinket til siden av UP. Selv om jeg vet at jeg ikke har gjort noe galt. De vil bare ta promillekontroll, og jeg kjører ikke i fylla, men likevel...

Jeg blir nervøs bare jeg ser en politibil. Generelt er jeg en temmelig nervøs bilist, og det gjelder særlig pakering. Grøss og gru.

Jeg har snart tilbrakt et halvt år av mitt liv i diverse gynekologstoler, så det i seg selv blir jeg ikke nervøs av, men jeg blir livredd for at det skal vises noe galt på UL. Før hver bidige UL jeg har vært til (og det er nok minst et snes) har jeg vært overbevist om at det ikke lenger stod til liv.

Ellers er jeg tilbøyelig til å sitere Divine på "det meste". Jeg er en liten nevrotiker.

Gammel 10-05-10, 12:57   #40
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg og. Den samme frykten kan jeg forresten kjenne hver gang jeg reiser med fly fra Amsterdam og blir luktet paa av narkohund i Norge. Selv om jeg vet at jeg verken har med meg noe ulovlig eller har vaert i naerheten av noe som kan sette lukt paa meg.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.