Sv: Tror du på spøkelser?
Opprinnelig lagt inn av Apple, her.
Hva gjør at du tenker at det er et spøkelse? :nysgjerrig:
Jeg så den ikke med egne øyne. Jeg opplevde noen som stadig kom bort til meg når jeg var alene hjemme (ikke festlig kan jeg si deg), bestemte dører som stadig åpnet seg uforklarligvis, katter som ble plutselig redde når han "dukket opp". Soverommet mitt ble endevendt en gang (alle dører og vinduer var låste da vi kom hjem og oppdaget dette - ingenting annet i huset var berørt) - rommet var fullstendig kaos, og til og med sengen min var kastet fra en side av rommet til en annen. Både faren min og broren min så ham flere ganger. Faren min hadde kontroll på ham. Etter å skjelt ut spøkelsen, var det som regel rolig når faren min var i byen.
Det tok en stund før jeg skjønte hvorfor det skjedde så mye rart i leiligheten, men da jeg fikk beskjed om hva det var, var det enklere å forstå hvorfor det hang så mange krusifikser i huset da vi flyttet inn. Selv om dette var i Latin-Amerika, er det ikke vanlig å ha små krusifikser rundt i hele huset. Vi fikk også vite hvem det var.
Til tross for at jeg bodde meg spøkelse i 3 år, er jeg fryktelig skeptisk til de fleste spøkelseshistorier gjennom årene.
|