Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Unødvendig utstyr til vogn og baby

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-10, 10:03   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unødvendig utstyr til vogn og baby

Men når pleddet, eller badehåndkleet, jeg harsett så mangt, er festet med klesklyper rundt det hele (og mor selv går i shorts og liten singlet, for det er kokvarm sommer, varmere enn man ser så ofte i Bergen...) da virker det ikke som om det "henger der bare noen sekunder mens ungen sovner" altså.... dog, det beskytter sikkert mot de som føler for å rive det av da....

Jeg forsøker ikke egentlig formidle til de som har teppe på vogna, men jeg klarer ikke helt la være å se på det heller... slik min trillerunde går, treffer jeg ofte folk to ganger (de går samme runde motsatt vei) og så godt som uten unntak har de samme folka teppe på første og andre gang, med en halvtimes mellomrom, så det er ikke "bare noen sekunder mens ungen sovner" i alle fall...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.