|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingVi skal snart kjøpe skolesekk vi også, og jeg har et håp om at Bergans faller i smak. Synes de er en god del lettere enn Beckmann sekkene, som storesøster har hatt tidligere. Storesøster har nå Bergans, og er kjempefornøyd. I går kveld så vi på bilder av Beckmann og Bergans, og lillesøster falt for denne : |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassing
Vi har prøvt denne. Fin sekk men: Den var stor! Ganske mye større en Beckmann-sekken selv om det skulle vere samme str/volum, og den var veldig mye bredere i ryggen! Det var heller ikke polstring ved hoftene der hoftebåndet går, bare reim. Den var helt annerledes i str enn Bergans sin "barnehagesekk/tursekk". Bergans-skolesekken passet iallefall ikke vår førsteklassing som er stor for alderen. Jeg vil tro at denne sekken passer bedre til 3.klasse, kanskje 2.klasse...Så vi valgte Beckmann. Beckmann sekken satt mye bedre på, på vår 1.klassing, selv om den var litt tyngre. Beckmann sin var ellers like godt polstret (bedre ved hoftene spes.) . |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Vi har akkurat kjøpt denne vi også! Det ble både Bergans tursekk og Bergans skolesekk. Likte veldig godt at den er med lokk |
|
|
|
|
|
#85 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingVi har bare brukt Bergans da de er mye lettere og har sittet bedre på barnas rygg. Nå har alle tre uten lokk, men det er ikke noe problem. jakkene henges i stroppene som er på begge sider. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingVi har kjøpt Beckmann med hai på, den satt veldig godt på Sneipen som er tynn, men kanskje ikke så smal? Er den tung, altså? Jeg synes den hadde omtrent samme vekten som Bergans barnehagesekk, men hva vet jeg. Den falt i hvert fall veldig i smak, og hadde god reflekskapasitet. For å si det mildt.
|
|
|
#87 |
|
snur
|
Vi har en annen variant av denne, sikkert fjorårsmodellen eller noe, for vi fikk den til halv pris
|
|
|
#89 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi gikk også for Beckmann sin. Satt veldig godt på, mye bedre enn Bergans sin ( den med lokk), som ble for stor og brei i ryggen til vår lange tynne 6-åring. Syntes ikke Beckmann sin var så veldig mye tyngre, og den var iallefall like godt utformet ellers som Bergans sin. Så ingenting å utsette iallefall hittil |
|
|
|
|
|
#90 |
|
snur
|
Du bare trykker på det på midten for å slå det på og av
|
|
|
#91 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Tåler regn
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingDa vår snuppe ikke er verdens lengste, så var det denne på 20 liter som var passe til henne. Og selvfølgelig var det kjekt at hun likte den godt selv også! |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Originala
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingSkolesekker til barn er en egen vitenskap, ser jeg. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingBR leker har forresten tilbud på Troll sekker nå (så jeg i går). Tror de var satt ned med par hundre kroner minst.
|
|
|
#97 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingVåre tre skolebarn har hatt trygg trafikk sin sekk de første to årene, jeg synes den er veldig bra. Lett, god synlig og god passform. Og gratis |
|
|
|
|
|
#98 |
|
snur
|
Vår har bare av og på, ikke ulike intervall. Den er kjøpt i 2007, mulig det er nye finesser på de som finnes nå.
|
|
|
#99 |
|
Absolute Beginner
|
Datteren vår var på tur med klassen en dag i uka i første klasse. |
|
|
|