Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ta fri fra skolen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-07, 11:05   #28
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta fri fra skolen

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Selvsagt må man ikke det, men jeg ser ingen grunn til at du eller jeg skal være den som avgjør det.

Vi drar f. eks ikke til syden fordi syden i skoleferiene (som er eneste tida jeg har fri) kommer på minimum 40 000. Det har vi rett og slett ikke råd til, men vi harveldig lyst. bevares, og vi var i syden i mai da jeg var i permisjon med minsten og kunne reise på den tida. Om vi hadde reist i mai nå så hadde vi kommet oss på ferie for 15 000. For meg er 25 000 fryktelig mye penger og det som det står på med hensyn til gjennomførbarhet.

Andre er kanskje aget av penger. Hva vet jeg.

Begynner å bli vant til sånne setninger som den siste her fra deg nå. Utrolig hva du antyder om andre.
For meg er også 25 000 fryktelig mye penger. Vi hadde heller ikke hatt råd til 40 000, så da hadde det ikke blitt noen tur. Vi hadde funnet på noe annet hyggelig isteden. Ref Kaz over her.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.