|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?
Innser at du er mye snillere og mer tolmodig enn meg!
![]() |
![]() |
#2 |
Leser
|
Nei, men det er jo lettere at det skjer noe. Jeg hadde betalt skadeforsikringen med mye større "glede" hvis det utelukket hadde vært min (eller ungenes) skyld at jeg hadde skrapet opp en bil, enn hvis grunnen delvis hadde vært at nabobilen hadde parkert teit. Samme følelsen som med syklister. Jeg stopper selvfølgelig uansett når noen sykler over et gangfelt, men jeg er blidere på de som sykler med ok fart og tydelig signaliserer at de skal over enn de som bare kaster seg over slik at man må steinstå på bremsen.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Det er vel ikke snakk om å herpe en bil i dette innlegget da. Vedkommende har laget en ripe på 1 cm på hovedinnleggers bil. Sist redigert av Veslemøya : 27-06-10 kl 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
Jeg er enig i at man må nesten regne med striper og småsår i lakken sin når man ferdes ute blant folk, men å skade andres bil med vilje, blir litt drøyt. Vi har sår på hver side av vår 04-modell, men der har jeg fersket synderen med stein eller pinne i hånda flere ganger. Synd hun er for ung til å holdes erstatningspliktig.
![]() |
#6 |
awesom
|
![]() |
#7 |
can-jur
|
Ja, jeg ser jo at disse to utsagnene er bortimot identiske
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|