|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?I går da jeg kom ut fra barnehagen sto en annen mor og festet barnet sitt i bilen ved siden av. Det var ikke så god plass mellom bilene. Likevel hadde hun satt bildøren sin så langt oppe som den kom, dvs at den gikk inn i bildøren min. I tillegg sto hun og beveget seg litt frem og tilbake, slik at døren hennes hadde laget et skikkelig stygt merke i lakken på min dør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Jeg hadde tatt kontakt og forlangt at hun betaler for skaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Du har bilnummeret? |
![]() |
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Jøss, for en oppførsel! Skademelding er vel tingen, ja.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Hun må jo ordne opp etter seg. Hun virket jo helt fjern! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Hæ? Det er nesten så det høres ut som tull, folk ER ikke så fjerne? Herregud, det er det sykeste jeg har lest! Du tok nummeret på bilen, sant? Hun skal selvsagt gjøre opp for seg, herregud ...
![]() |
#9 |
Vaklende
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Da var vi enige, ser jeg. Dette var en annen mor i barnehagen, men ikke i stor avdeling. Selv om jeg ikke kjenner henne er hun litt C-kjendis etter deltakelse i et TV3-program, så det er ikke noe problem å spore henne opp. Så jeg får vel snakke med forsikringsselskapet, samt sende skademelding til henne. Jeg tipper på at hun kommer til å nekte for det hele, noen som vil vedde i mot? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Jeg ville forøvrig også ringt henne og sagt fra at jeg kom til å sende skademelding, og bedt om å få hennes personalia, forsikringsselskap osv - samt at hun signerer skademeldingen. |
![]() |
![]() |
#11 |
Vaklende
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?En av de barnehageansatte var der, og fikk det muligens med seg, men jeg tipper hun ikke vil blandes inn. Jeg får gjøre et forsøk, og så var det dumt av meg å ikke kreve skademelding med en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hvor: østfold
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?OOOOmm jeg hadde gjort noe sånt( seff etter å ha vært utsatt for forhooldsvis kraftige trauma mot hodet) ville det absolutt verste vært når min ikke akkurat bedre med svært bilkjære halvdel hadde fått snusen i det, åh jeg hadde ligget så tynt an! Det hadde ikke blitt noe på meg på mnder!!!! Sladre? : ond:
![]() |
#13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Enig i at hun bør ordne opp for seg, litt fjern dame da som ikke en gang ser på skaden:O! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Originala
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Vi har så gammel bil at jeg ikke hadde gjort noe med det, men hvis vi hadde hatt en ny bil, ville jeg forventet at vedkommende tok regninga fra bilopprettingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() |
#16 |
Vaklende
|
Sist redigert av Balanse : 26-06-10 kl 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Er det mulig?? Selvfølgelig skal hun ordne opp etter seg! Så fjern går det jo ikke an å være
![]() |
#18 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvem det var jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Audacious
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Jeg har et svært avslappet forhold til biler og hvordan de ser ut og sånt, men selv jeg hadde blitt forbanna over den der.
![]() |
#20 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Fy søren altså, jeg hadde ikke latt dama kjøre før hun hadde signert skademelding jeg altså. Folk er jammen meg så frekke at jeg mangler ord!
![]() Sist redigert av Interference : 26-06-10 kl 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|