Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-10, 15:46   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

God løsning, Balanse.

Og for å legge inn enda en motsats til det som er vanlig i Floksas univers: Selvfølgelig erstatter man, og selvfølgelig sier i fra. Samme med eksempelet ditt fra café, det er ikke slik at det bare er den ene parten som skal passe på, den som kommer ravende med diger bag mellom trange cafebord skal også passe seg.

Til slutt en liten fortelling fra min første selvstendige parkering etter at jeg fikk lappen: Jeg måtte parkere på et tjåka fullt lørdagsshopping-Storo, og skulle skvise bilen inn på en bitteliten plass. Som førte til at jeg havnet ca 25 cm fra nabobilen. Da jeg skulle rygge ut for å rette opp, havnet jeg så nærme at speilene våre låste seg mot hverandre. Jeg måtte ringe sambo for å komme og redde ut bilen. Det var jo godt at de ved siden av ikke kom i mellomtiden, det kunne jo hende de mente at vår bil bare kunne bulkes og skrapes siden jeg var slik en ufyselig klineparkerer.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.