|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Henter du barna i tide?
Men det virker som om du gjør det ut fra det du beskriver. Vil det da si at du er en forelder i bhg som synser om de andre foreldrene? Det er enda verre enn at bhgansatte synser om foreldre, synes jeg.
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg vil bare si at det ikke er sånn at det vi gjør mest av i barnehagen er å synse om foreldrene, altså. Ofte er det slik at når vi snakker om barna så kan vi også snakke om foreldrene, da gjerne fordi det kanskje er noe vi lurer på, endringer i barnets oppførsel f.eks. Vi tar det jo da videre opp med foreldrene om det er slik at det er viktig for oss å vite om det er grunner til denne endringen.
|
|
|
|
#3 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Jeg mente ikke å antyde at du eller andre bhgansatte gjør det, heller. Det var bare som en direkte reaksjon på den aktuelle brukerens innlegg.
|
|
|
#4 |
|
awesom
|
Jeg vet hvilken farge det er på foreldrenes biler.
|
|
|
#5 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Henter du barna i tide?Vet også hvilke biler foreldrene kjører, og hvor alle bor også. Minuset med å bo så nær jobben er at man ofte treffer dem i andre settinger. Da er man ikke på jobb, men er privat. Ikke alle foreldre husker det, og tror man er på jobb 24/7 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Njanei. Å synse om andre foreldre på den måten er temmelig usmakelig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|