Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Se & hør er avslørt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 18:11   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Jeg er veldig glad for at jeg aldri har kjøpt dette møkkabladet. Ikke fordi jeg ikke morer meg over patetsike kjendiser og dumme kongelige, for de er vårt samfunns mer eller mindre frivillige narrer. Og det er de som kjøper se &Hør som bidrar til at de kan få være det. Ikke vi som lar være. bare så det er sagt.

Det som gjør meg mest fornøyd med at jeg aldri har kjøpt dette bladet, er at jeg aldri har vært med på å finansiere lønn til folk som denne journalisten. At man kan drive med sånt og ikke skamme seg dypt, er forunderlig.

Jeg har vært i et bryllup hvor jeg hadde en tidligere Se & Hør-journalist, og makan til fyr! Tenk å leve av å ligge i buskene til Märtha og Ari.

Jeg gir meg ende over.

Gammel 09-02-07, 18:17   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har vært i et bryllup hvor jeg hadde en tidligere Se & Hør-journalist, og makan til fyr!

Hvor hadde du ham?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 18:18   #3
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hvor hadde du ham?

Her kommer det fram. Madammens brokete fortid.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 18:27   #4
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Kanskje det blir neste ukes oppslag? Hvor Mim hadde journalisten mener jeg...

Jeg er ikke overrasket over ukens avsløringer, men tror kanskje ikke Se&Hør er alene om å bruke disse metodene. Jeg har aldri kjøpt bladet, men leser det hos frisøren (eller kanskje det er Her&Nå? Ikke store forskjell ihvertfall...)

Boken har jeg heller ingen planer om å bruke penger på...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 22:12   #5
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Har aldri kjøpt, kommer aldri til å kjøpe - kan til nøds bla i det når jeg finner det hos tannelgen og er så nervøs at jeg holder på å tisse på meg. :tilstår: (Finner jeg et annet egnet blad så velger jeg det først)

Gammel 09-02-07, 19:42   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hvor hadde du ham?

Til bords. Han var ikke helt min type. :bekjenner:

Gammel 09-02-07, 19:44   #7
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Hørte nettopp han journalisten på radio, han hørtes jo lett tilbakestående ut, stakkar....Han leste fra boka si, og han kunne hverken skrive eller lese. jeg visste ikke om jeg skulle le av ham eller synes synd på ham. Tror jeg velger medlidenhet, så jeg ikke blir beskyldt for å le av folk som er litt enkle.

Gammel 09-02-07, 20:12   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes ikke Kenneth Sivertsen var et "offer" om dette var måten det ble gjort på. Hadde de vært ufine fikk han nå bare gå.
Nå valgte han å ta pengene. Han fikk penger, se og hør fikk bilde. Ser ikke problemet. Han var en voksen mann.

Kenneth Sivertsen var skadet etter en hjerneblødning. Han var ikke frisk selv om han var en voksen. Ser du ikke problemet med at de utnytter en hjerneskadet mann?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 20:13   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hørte nettopp han journalisten på radio, han hørtes jo lett tilbakestående ut, stakkar....Han leste fra boka si, og han kunne hverken skrive eller lese. jeg visste ikke om jeg skulle le av ham eller synes synd på ham. Tror jeg velger medlidenhet, så jeg ikke blir beskyldt for å le av folk som er litt enkle.

Mannen min så ham på tv nettopp og kom fram til at fyren sannsynligvis er syk (influensa eller noe), for han så ikke god ut.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 20:24   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Alle som har vært innom Stundiken i Bergen, vet at den godeste Kenneth Siversten hadde tildels store rusproblmer, pengeproblemer og noen andre problemer, og ikke var spesielt tilregnelig og i stand til å treffe gode beslutninger.

Gammel 09-02-07, 22:18   #11
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Artig å lese at "ingen" har kjøpt bladet, og alikevel har Se & Hør så høyt opplag

Selv leser jeg mange ukeblad i uken, og månedsblader! Og innimellom kjøper jeg Se&Hør selv om jeg ikke akkurat synes det er det mest "iq interessante" bladet. Men siden jeg jobber innenfor media, så leser jeg igrunnen et meget variert utvalg av blader. MEN over til saken: Det Se&Hør driver på med, er selvsagt IKKE akseptabelt, så jeg bør nok revurdere å boikotte hele bladet

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 22:22   #12
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Artig å lese at "ingen" har kjøpt bladet, og alikevel har Se & Hør så høyt opplag

Ja, for FP er jo et speilbilde på samfunnet. Helt klart.

Gammel 09-02-07, 22:24   #13
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, for FP er jo et speilbilde på samfunnet. Helt klart.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 22:53   #14
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Leser ikke Se og Hør, kjøper det ikke, kommer ikke til å kjøpe denne boken heller, vil ikke se Konradi-bilder, og ihvertfall ikke Tefke-bilder.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.