|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Se & hør er avslørtJeg er veldig glad for at jeg aldri har kjøpt dette møkkabladet. Ikke fordi jeg ikke morer meg over patetsike kjendiser og dumme kongelige, for de er vårt samfunns mer eller mindre frivillige narrer. Og det er de som kjøper se &Hør som bidrar til at de kan få være det. Ikke vi som lar være. bare så det er sagt.
|
|
|
#4 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Se & hør er avslørtKanskje det blir neste ukes oppslag? Hvor Mim hadde journalisten mener jeg... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Se & hør er avslørtHar aldri kjøpt, kommer aldri til å kjøpe - kan til nøds bla i det når jeg finner det hos tannelgen og er så nervøs at jeg holder på å tisse på meg. :tilstår: (Finner jeg et annet egnet blad så velger jeg det først)
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Se & hør er avslørt
Til bords.
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Se & hør er avslørtHørte nettopp han journalisten på radio, han hørtes jo lett tilbakestående ut, stakkar....Han leste fra boka si, og han kunne hverken skrive eller lese. jeg visste ikke om jeg skulle le av ham eller synes synd på ham. Tror jeg velger medlidenhet, så jeg ikke blir beskyldt for å le av folk som er litt enkle.
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Kenneth Sivertsen var skadet etter en hjerneblødning. Han var ikke frisk selv om han var en voksen. Ser du ikke problemet med at de utnytter en hjerneskadet mann? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mannen min så ham på tv nettopp og kom fram til at fyren sannsynligvis er syk (influensa eller noe), for han så ikke god ut. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Sv: Se & hør er avslørtAlle som har vært innom Stundiken i Bergen, vet at den godeste Kenneth Siversten hadde tildels store rusproblmer, pengeproblemer og noen andre problemer, og ikke var spesielt tilregnelig og i stand til å treffe gode beslutninger.
|
|
|
#11 |
|
Tåler regn
|
Sv: Se & hør er avslørtArtig å lese at "ingen" har kjøpt bladet, og alikevel har Se & Hør så høyt opplag |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|