Sv: Se & hør er avslørt
Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.
Jeg er av de slubbertene som kjøper bladet en gang i mellom. Og jeg har to venninner som "ikke ville tatt i Se og Hør med tang engang". Når de er på besøk og finner et blad - så er de ikke til å snakke til den neste timen..... Bladet blir finlest fra perm til perm Er de liksom så mye bedre enn meg som bruker penger på "skiten"?
Jeg kjenner det du skriver veldig godt igjen. Jeg har en venninne som kjøper alle utgaver av Se&Hør og hun legger ikke skjul på det i det hele tatt. Jeg har noen venninner som kjøper det i blant (og der befinner jeg meg selv også - Jeg synes det er kjempeartig at folk tar med bladet når de kommer hit på besøk for eksempel), også har jeg noen venninner som absolutt ikke leser Se&Hør fordi det er den verste smørja som finnes, og som synes at de som kjøper det omtrent må være tilbakestående .....og de som koser seg med bladhaugen og Se&Hør og ikke er å prate til da de får muligheten er nettopp denne siste kategorien.
Jada, jammen sa jeg prinsippfast
600 000 kjøpere hver uke!
Det sier litt om hvor mange som "tjuvleser" også, og i gruppen "tjuvlesere" er nok mange av de som "aldri" leser Se&Hør.