Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bomkjøp av barnehagesekk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-10, 22:46   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Du virker veldig bekymret og ut fra de trådene du har skrevet virker det ikke til at du har så veldig høye tanker om bhg akkurat.

Med ro ned, så mente jeg egentlig "ro ned nerva" som betyr her, ta det helt med ro, du virker en smule bekymret.

Jeg bare lurer på hvorfor du tror at bhg ikke takler barn som må smøres med olje, har foreldre som skal bruke Reima, og ikke regntøy, tøybleier osv.

Mao drar du dine oppfatninger fra andre tråder som jeg allerede der prøvde forklare kom "ut av kontroll" i forhold til hva jeg mente, inn i en tråd om en sekk? Og synes det er helt greit, selv etter at jeg flere ganger har forsøkt å dempe det feilaktige inntrykket som kom fra den tråden, den kom ut av kontroll i forhold til hva jeg mente, og jeg svarte litt dumt for meg, og ble tillagt meninger jeg aldri hadde hatt, men trodde jeg hadde klart å roe det ned og forklare, men åpenbart ikke....

Og ja, jeg skjønte hva du mente med "ro deg ned".

Og hvorfor jeg undrer meg på om de liker ting slik jeg gjør? Fordi jeg stadig leser tråder på ulike forum om foreldre som opplever at reimadressen henger i garderoben mens ungen har på lånt regndress, fordi det regnet. Fordi jeg vet at selv om flere og flere barnehager heldigvis skjønner at tøybleier er greit, vet jeg flere som NEKTES å bruke dem, kategorisk. Og fordi det for meg som altså er en planlegger, som er oppvokst med en far som forteller meg (og min mor) at de fleste bekymringer blir det ikke noe av..., så bekymrer jeg meg faktisk ikke så mye som dere tror selv om jeg undrer meg om såmangt...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.