Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en skarp tunge?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-10, 11:03   #1
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, men mener også at skremmern var mer skummel før. Kanskje det har noe med antall barn å gjøre? :undre:

Noen er veldig tydelige på sine valg og meninger, og enkelte av disse igjen er mer veltalende - eller uttrykker seg bedre skriftlig enn andre. Så lenge vi kommuniserer med skrift, så vil måten man skriver på være med på å gi et inntrykk av hvem man er.

Klikk eller ikke? Det er noe man merker best når man har følelsen av å være utenfor. De som er i en klikk vil neppe innrømme, eller se, at de er nettopp det. Mange kjenner hverandre godt, også i RL. Selv har jeg aldri møtt noen, men har vært med lenge. Graden av aktivitet har variert veldig, og jeg kjenner at følelsen av å være med henger sammen med bidrag. Det er ikke alltid jeg orker eller gidder å bidra så mye, men da må jeg også regne med å bli litt glemt.

Jeg er ikke så flink på å lage gode hovedinnlegg, og kan bli litt skuffet når jeg får få/ingen svar. Det er ikke sånn at jeg sitter og niteller, men man registrerer jo om diskusjonen begynner å leve sitt eget liv, over flere sider. Eller punkterer etter at HI har fått svar på det h*n lurte på.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.