Sv: Har du en skarp tunge?
Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, men mener også at skremmern var mer skummel før. Kanskje det har noe med antall barn å gjøre? :undre:
Noen er veldig tydelige på sine valg og meninger, og enkelte av disse igjen er mer veltalende - eller uttrykker seg bedre skriftlig enn andre. Så lenge vi kommuniserer med skrift, så vil måten man skriver på være med på å gi et inntrykk av hvem man er.
Klikk eller ikke? Det er noe man merker best når man har følelsen av å være utenfor. De som er i en klikk vil neppe innrømme, eller se, at de er nettopp det. Mange kjenner hverandre godt, også i RL. Selv har jeg aldri møtt noen, men har vært med lenge. Graden av aktivitet har variert veldig, og jeg kjenner at følelsen av å være med henger sammen med bidrag. Det er ikke alltid jeg orker eller gidder å bidra så mye, men da må jeg også regne med å bli litt glemt.
Jeg er ikke så flink på å lage gode hovedinnlegg, og kan bli litt skuffet når jeg får få/ingen svar. Det er ikke sånn at jeg sitter og niteller, men man registrerer jo om diskusjonen begynner å leve sitt eget liv, over flere sider. Eller punkterer etter at HI har fått svar på det h*n lurte på.