Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vogn/trille bør vi velge?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-10, 18:21   #34
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vogn/trille bør vi velge?

Vender og vrir hodet på dette fortsatt. Regner med å tenke på det i noen mnd enda.

Er innom så mange tanker.
Om vi dropper søskenvogn, så må vi ha ei ny vogn til Knerten.
Tenkte kanskje titanum brezze, men da jeg skulle vise den til mannen informerte de meg på barnas hus om at den er utsolgt fra lager, så den vet de ikke når de får igjen.

Mannen likte babyjogger city elite da. Da snakker vi et annet prisnivå, men mikro kan jo bruke den etterpå. Det står den kan brukes fra nyfødt, mannen tenkte det var greit å kunne veksle på hvem som brukte den, men hvordan er det? Det er jo ikke noen mykbag eller noe sånn til den? Den er ikke ministørrelse i bilen heller, det der buret tar større plass i praksis enn på papiret, siden det ikke går helt inn til kanten pga noe den kræsjet med. Vi skal ta vekk den der vi kan trekke over baggasjen, for den kan ikke brukes med bur uansett, og er bare i veien.

Bilen er ikke stoooor baki med hund og unge (vi måtte ta hjulene av vogna for å få den inni, for den gikk ikke på høykant pga den der tingen vi skal ta vekk) så det går ikke med denne vogna og en babyjogger og hund, da må vi ha miniparaplytrille.

Alternativet er ei søskenvogn, helst av den ikke helt største sorten, men sannelig om jeg vet om vi får plass til det heller, med hund.

Jeg har ikke lyst på ny bil!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.