Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som er med i RCI eller kan bruke fordelen deres gjennom andre?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-10, 14:11   #18
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er med i RCI eller kan bruke fordelen deres gjennom andre?

Jeg tar til meg all info, så takk. Jeg ser den med fly og hotell hver for seg og sånn, men vi foretrekker faktisk rutefly på ferie. Jeg synes charter er stressende der alle blir stappet rundt i flokk og lange køer på flyplassen. Svigers er mere av den forsiktige typen som liker at alt er klappet og klart (som charter), men vi skal jo i tilfelle ha medlemskapet mest for vår egen del, men mulighetene for å selge ferieuker til andre er jo der. Vi har ingen bonusuker som må brukes, det er kun ekstrauker, og av de velger vi selv hvor mange eller hvor få uten at det koster noe ekstra. Og en kan få veldig billige turer på ekstra uker. Får vi bare til 2 ferier til i skoleferien rimelig så har vi spart inn hele medlemskapet i forhold til og reist charter, og da kan vi enda bruke medlemskapet i 20 år eller noe sånt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.