Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som er med i RCI eller kan bruke fordelen deres gjennom andre?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-10, 14:11   #19
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er med i RCI eller kan bruke fordelen deres gjennom andre?

Det er vel begrenset hvor mange uker man har å selge? Vennene våre disponerer 1 uke pr. år og får som regel 1 bonusuke hvert år. Det betyr at de har 2 uker å selge og å selge pr. uke for så mye mer enn 4000 kr tror jeg er vanskelig. Da har man altså tjent inn igjen 8000,- på ett år og det uten å få brukt fordelen selv. Man skal altså selge noen uker noen år før det lønner seg.
Jeg tror det mest lønnsomme stedet å "eie" leilighet her i Europa er på Anfi del Mar. Jeg vet at det er flere som betaler litt for å få bo akkurat der.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.