Sv: Jatte med HELTENE ...
Opprinnelig lagt inn av Elin, her.
Jeg tenker ikke nødvendigvis FP da jeg snakker om helten/lederen/den populære, safran. Dette gjelder overalt, ikke bare her på dette forumet. Det eksisterer en verden utenfor her, og det er generelle betraktninger jeg kommer med, selv om jeg ja, mener at det finnes folk her også som dilter med. Det kan være flere både jattere og flere ledere. Det er et stort og bredt spekter av personligheter her, akkurat som i samfunnet forøvrig.
Selvfølgelig har Elin rett. Selvfølgelig er det slik at alle sosiale arenaer får lederskikkelser og like selvfølgelig er det at det finnes noen som er veldig fornøyd med å bli ledet - og en masse, masse folk midt i mellom.
Slik er det på FP også, jeg kan ikke helt se problemet med å konstatere det?
Synes det er synd hvis dette skal føre til endeløse diskusjoner om hvem som er de populære, hvem som er rævdiltere osv Eller at man skal få grupperinger hvor enkelte leter etter feil hos andre - helt uavhengig av hva de skriver. Jeg synes i alle fall slike tendenser er veldig, veldig kjedelige.
Sist redigert av him : 11-02-07 kl 10:45.
Årsak: La til mer.
|