Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jatte med HELTENE ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-07, 19:46   #201
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Kom igjen, alle sammen!
:leder allsangen:

Kor e alle helter hen?
Stå opp igjen
Tjorven, kom tilbake
Heltene, de bare dro
Drømmen gikk i do
Og onkel Lauritz e på video

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 19:53   #202
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Hva har denne med/i diskusjonen å gjøre?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 19:56   #203
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Og når vi først er så godt i gang med allsangen så tar vi denne i samme slengen:

We don't need another hero
We don't need to know the way home
All we want is life beyond
Thunderdome

Gammel 10-02-07, 20:03   #204
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Så om jeg skriver det og samtidig skriver at det er subjektivt, så er det vel min subjektive definisjon i form av min personlige liste da....

Herregud for et flispespikkeri. Du har for lite å henge deg opp i altså!....-Og DET er min personlige/subjektive egendefinerte mening, men ikke utifra andres kriterier, men min egen synsing rett og slett.

"Jeg syns at du har for lite å henge deg opp i altså", blir din personlige mening. Det du skrev over er en påstand, som jeg ikke er enig i.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 20:04   #205
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: " Jatte med HELTENE....

Forøvrig må jeg bare signere denne.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg som synes det har vært så behagelig å slippe disse diskusjonene her på FP. Da var den tid forbi. *Helt*

*signerer*

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 20:10   #206
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: " Jatte med HELTENE....

Til opplysning - har lest hele diskusjonen og har virkelig ikke et fornuftig ord å komme med som skulle klare å utdype denne noe uklare saken videre.

Om jeg blir oppfattet som en eller jatter, ja så får det være.

Morsom diskusjon!

Gammel 10-02-07, 22:58   #207
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan jo komme med en litt søt historie da.
Mim og jeg har vært i tottene på hverandre på nm i gamledager. Flere ganger. Tror jeg kalte henne arrogant kjerring en gang t.o.m.

Hvem var det som rekrutterte meg hit tror dere?

Selvfølgelig er vi enige om alt nå. Eller: Jeg er enig med henne.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 23:38   #208
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Kan jo komme med en litt søt historie da.
Mim og jeg har vært i tottene på hverandre på nm i gamledager. Flere ganger. Tror jeg kalte henne arrogant kjerring en gang t.o.m.

Hvem var det som rekrutterte meg hit tror dere?

Selvfølgelig er vi enige om alt nå. Eller: Jeg er enig med henne.

Og så skriver du med rååååsa feit skrift?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 23:46   #209
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Og så skriver du med rååååsa feit skrift?

Ble litt ekstra søtt da.

Gammel 10-02-07, 23:47   #210
Pastill
Pauset

Standard

GISP.

Jeg har tusen innlegg!!!

Gammel 10-02-07, 23:48   #211
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet du ikke at man automatisk mister 1000 ryktepoeng hvis man skriver med rosa fete typer på dette forumet?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 23:48   #212
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

GISP.

Jeg har tusen innlegg!!!

Fort gjort.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 23:48   #213
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da blir ho rød gitt. :spent:

Gammel 11-02-07, 00:11   #214
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Vet du ikke at man automatisk mister 1000 ryktepoeng hvis man skriver med rosa fete typer på dette forumet?

Å nei!

Gammel 11-02-07, 00:26   #215
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 00:29   #216
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Vær ikke så ekkel da. Det var en annen tidligere her inne som var magisk og fikk masse gratulasjoner.

Gammel 11-02-07, 10:40   #217
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg tenker ikke nødvendigvis FP da jeg snakker om helten/lederen/den populære, safran. Dette gjelder overalt, ikke bare her på dette forumet. Det eksisterer en verden utenfor her, og det er generelle betraktninger jeg kommer med, selv om jeg ja, mener at det finnes folk her også som dilter med. Det kan være flere både jattere og flere ledere. Det er et stort og bredt spekter av personligheter her, akkurat som i samfunnet forøvrig.

Selvfølgelig har Elin rett. Selvfølgelig er det slik at alle sosiale arenaer får lederskikkelser og like selvfølgelig er det at det finnes noen som er veldig fornøyd med å bli ledet - og en masse, masse folk midt i mellom.
Slik er det på FP også, jeg kan ikke helt se problemet med å konstatere det?

Synes det er synd hvis dette skal føre til endeløse diskusjoner om hvem som er de populære, hvem som er rævdiltere osv Eller at man skal få grupperinger hvor enkelte leter etter feil hos andre - helt uavhengig av hva de skriver. Jeg synes i alle fall slike tendenser er veldig, veldig kjedelige.

Sist redigert av him : 11-02-07 kl 10:45. Årsak: La til mer.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 11:03   #218
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Å nei!

Bra skrevet him!

Gammel 11-02-07, 11:06   #219
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 11:20   #220
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Selvfølgelig har Elin rett. Selvfølgelig er det slik at alle sosiale arenaer får lederskikkelser og like selvfølgelig er det at det finnes noen som er veldig fornøyd med å bli ledet - og en masse, masse folk midt i mellom.
Slik er det på FP også, jeg kan ikke helt se problemet med å konstatere det?

Synes det er synd hvis dette skal føre til endeløse diskusjoner om hvem som er de populære, hvem som er rævdiltere osv Eller at man skal få grupperinger hvor enkelte leter etter feil hos andre - helt uavhengig av hva de skriver. Jeg synes i alle fall slike tendenser er veldig, veldig kjedelige.

Him er en helt og her inne er det hvertfall 50 stykker til. Jeg liker helter, de gjør hverdagen trygg og flott. Jeg syns heltene skal få fritt spillerom, slik at de kan helte rundt omkring i fred og ro. Jeg tror jeg finner en ny helt hver uke. Denne uken er Lille Ru helten min

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.