|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skal rømme
|
Sv: Barnevernsbarna som sviktes av barnevernet. Eller?Sånn generelt står barnevernet i en vanskelig situasjon. Hvis en familie med barn har problemer skal de først bistå og hjelpe til i familien. Dvs at de må bli bestevenn med foreldrene, enten de nå er foreldre som "virker" eller ikke. Hvis de ser at det ikke fungerer må de plutselig være slemminger som tar barna fra foreldrene som de har slitt i årevis for å bli bestevenn med. Det er jo et svik. Og det er klart at foreldrene går til media med hvordan de tok barnet fra dem, og kanskje ikke klarte å hjelpe barna en gang. Og de har all mulighet til å fortelle sin opplevelse av saken, mens barnevernet har taushetsplikt og ikke kan fortelle sin versjon til media. Dette er med på å skape negativt inntrykk av barnevernet, som stort sett gjør så godt de kan.
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
Sv: Barnevernsbarna som sviktes av barnevernet. Eller?
Noe av det mest fornuftige jeg noen gang har lest! Fullstendig oppsummering av hva jeg selv mener, så jeg signerer bare helhjertet.
|
|
|
|
#3 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnevernsbarna som sviktes av barnevernet. Eller?
Ja.
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work. Sist redigert av Mauser : 08-08-10 kl 21:48. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|