|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å legge ut bilder av andres barn på nett?Min mann hadde blitt rasende. Jeg hadde ikke brydd meg noe særlig så sant ikke de var i fokus og ikke navngitt.
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Å legge ut bilder av andres barn på nett?
Hadde han blitt sint på avisa for å legge ut bilder?
|
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Jeg sier jo at jeg er feil person å argumentere med akkurat om avisprinsippet, siden min jobb faktisk i stor grad består av å legge ut slike bilder.
|
|
|
#4 |
|
Metallica!!
|
Sv: Å legge ut bilder av andres barn på nett?I avisa er man og rimelig anonym kontra om man er navngitt på en FB profil, det er ganske lett å finne ut hvor det enkelte barnet hører hjemme med bare litt enkle søk.
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Hvorfor skulle noen bry seg med å prøve å finne ut hvilket barn som hører hjemme hvor, og hvorfor gjør dette noe? Jeg er stolt av mine barn, og det gjør meg ikke noe om andre finner ut at det er mitt barn. Kan skjønne det hvis man f.eks har en voldelig mann som ikke skal vite hvor barnet bor, eller noe lignende, men ellers gjør vell ikke det noe. Syns personlig det blir litt unødvendig hysteri hvis man lager store problemer bare fordi barnet deres syns i bakgrunnen på et bilde..... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Men fordi om du ikke kan se for deg at noe ikke gjelder deg så kan du likevel ha respekt for at andre ser annerledes på den saken. |
|
|
|
#8 |
|
can-jur
|
En avis vil ikke spørre deg før de legger ut et bilde uten navn fra et offentlig arrangement, du vet det?
|
|
|
|
#9 |
|
Metallica!!
|
Jepp, jeg synes ikke det heller er greit. Men det er litt vanskeligere å få gjennomslag for at de bildene skal vekk, ikke umulig, bare vanskeligere.
|
|
|
#10 |
|
can-jur
|
Men om barna dine deltar i feks lagidrett vil det være nesten umulig å unngå?
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|