|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?På den annen side; det er jo forsket på og konkludert med at verden generelt sett behandler de "vakre" bedre. Allerede fra de er små barn møter de vennlige smil på bussen og en positiv tone fra voksne. De appellerer ofte til andres velvilje og deres verdensbilde må da også bli noe preget av dette.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?Halvannet år i fengsel, sminkeløs, fangedrakt og utsikter til mange flere år i fengsel, vil gjøre snodige ting med både utseende og frisyre til de fleste, skulle jeg tro. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Det er mulig, ja. Og en annen sak er at mange voldelige kriminelle kommer fra veldig dårlige bakgrunner, både sosialt og økonomisk, og både elendig kosthold, mye dop/alkohol og dårlig tannpleie kan gjenspeile seg i utseendet.
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?En del veldig asosiale/gale/voldelige personer ser veldig utiltalende ut, i alle fall ut fra bildene man får gjennom nyhetene. Det er jo interessant å spekulere på i hvilken grad de ser slik ut på grunn av livet de lever, og i hvilken grad utseende/fremtoning kan ha påvirket livet de har endt opp med, jeg er enig i det. Men akkurat damen på det aktuelle bildet synes jeg ikke var spesielt stygg.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)Skjønnhet kommer vel an på øyet som ser. Jeg tror at det som gjør at personer som har begått grusomme handlinger fremstår som "stygge" er at sjelen farger måten de fremstår utad. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Akkurat det du sier her tenkte jeg og. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|