Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?
Tror vi hadde en ganske typisk morgen i dag.
06.30: Mannens vekkerklokke ringer.
06.40: Mannens vekkerklokke ringer igjen. Mannen står opp. Minstemann våkner og jeg ammer.
06.41: Mannen vekker eldste, som har gitt ettertrykkelig beskjed om å vekkes tidlig siden hun skal dusje.
06.42: Mannen går i dusjen nede, siden Eldste skal dusje oppe.
06.59: Mannen vekker eldste. Hun furter fordi hun ikke ble vekket tidlig.
07.00: Eldste går i dusjen. Jeg kosemoser med minstemann. Mannen røyker og drikker kaffe.
07.10: Jeg vekker Mellombror og kler på meg. Mannen drikker kaffe.
07.15: Eldste er ferdig på badet. Går ned på rommet sitt for å kle på seg. Jeg vekker Mellombror igjen, og går på badet med ham og Minstemann. Mellombror steller seg mens jeg steller Minstemann. Mannen koker havregrøt.
07.30: Mellombror, Minstemann og jeg kommer ned. Mellombror maser om å få se TV mens han spiser. Blir sur når han ikke får lov.
07.31: Minstmann får leke på gulvet. Eldste og jeg setter oss til frokostbordet.
07.32: Mellombror er ferdigfurtet, og kommer og spiser han også. Mannen putter ungenes matbokser i sekkene og sjekker at alt er med.
07.50: Ungene sendes på badet for å pusse tenner.
07.51: Ungene sendes på badet for å pusse tenner.
07.53: Ungene går på badet for å pusse tenner.
07.55: Mellombror tar på seg jakke og sko og sier hadet. Eldste børster håret og gjør seg til foran speilet.
07.57: Eldste får opp farten, slenger på jakke og sko, og løper ut for å ta igjen Mellombror.
08.00: Mannen drar på jobb. Jeg rydder opp etter frokost og lager meg kaffe.
08.15: Jeg ammer Minstemann.
08.30: Minstemann tar frokostduppen sin. Jeg setter på en klesvask før jeg drikker kaffe og tuller på nett.
Det blir andre boller i desember når jeg skal på jobb... 
Sist redigert av ming : 25-08-10 kl 23:18.
|