Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-10, 14:14   #27
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?

Tror vi hadde en ganske typisk morgen i dag.

06.30: Mannens vekkerklokke ringer.
06.40: Mannens vekkerklokke ringer igjen. Mannen står opp. Minstemann våkner og jeg ammer.
06.41: Mannen vekker eldste, som har gitt ettertrykkelig beskjed om å vekkes tidlig siden hun skal dusje.
06.42: Mannen går i dusjen nede, siden Eldste skal dusje oppe.
06.59: Mannen vekker eldste. Hun furter fordi hun ikke ble vekket tidlig.
07.00: Eldste går i dusjen. Jeg kosemoser med minstemann. Mannen røyker og drikker kaffe.
07.10: Jeg vekker Mellombror og kler på meg. Mannen drikker kaffe.
07.15: Eldste er ferdig på badet. Går ned på rommet sitt for å kle på seg. Jeg vekker Mellombror igjen, og går på badet med ham og Minstemann. Mellombror steller seg mens jeg steller Minstemann. Mannen koker havregrøt.
07.30: Mellombror, Minstemann og jeg kommer ned. Mellombror maser om å få se TV mens han spiser. Blir sur når han ikke får lov.
07.31: Minstmann får leke på gulvet. Eldste og jeg setter oss til frokostbordet.
07.32: Mellombror er ferdigfurtet, og kommer og spiser han også. Mannen putter ungenes matbokser i sekkene og sjekker at alt er med.
07.50: Ungene sendes på badet for å pusse tenner.
07.51: Ungene sendes på badet for å pusse tenner.
07.53: Ungene går på badet for å pusse tenner.
07.55: Mellombror tar på seg jakke og sko og sier hadet. Eldste børster håret og gjør seg til foran speilet.
07.57: Eldste får opp farten, slenger på jakke og sko, og løper ut for å ta igjen Mellombror.
08.00: Mannen drar på jobb. Jeg rydder opp etter frokost og lager meg kaffe.
08.15: Jeg ammer Minstemann.
08.30: Minstemann tar frokostduppen sin. Jeg setter på en klesvask før jeg drikker kaffe og tuller på nett.

Det blir andre boller i desember når jeg skal på jobb...

Sist redigert av ming : 25-08-10 kl 23:18.
ming er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.