|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: S-max, Sharan, Mazda 5 eller Touran?
Husk at vi har bare 2 barn, og har ingen planer om flere. Det er ikke hverdagskost med passasjer i midten bak hos oss. Og barna våre vil ikke være nødt til å sitte i framsetet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: S-max, Sharan, Mazda 5 eller Touran?Jeg tenker bare fremover. Ihvertfall for vår del så er det viktig å ha mulighet for å ha med en ekstra person på hytta, kjøring til fotballkamper, søndagsturer osv osv. Før vi vet ordet av det vil ungene ha med en venn hit og dit
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: S-max, Sharan, Mazda 5 eller Touran?
For meg i hvert fall virker da en mer vanlig personbil som et bedre kompromiss. Tiguan er en i praksis en småbil, i klasse med Golf, men den ser større ut utvendig. Jeg synes for så vidt Tiguan er stilig, men som familiefar, selv om jeg bare hadde hatt to barn, synes - jeg pesonlig - at det hadde blitt upraktisk med såpass lite bagasjeplass i tillegg til ganske liten kupeplass. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: S-max, Sharan, Mazda 5 eller Touran?Ja, jeg ser alle argumentene. Vi må tenke mer. En vanlig stasjonsvogn er uaktuelt. Nå har vi sittet i høyden på zafiraen og vil ikke ned i stasjonsvognhøyde igjen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|