Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det flere som har botsystem i barnehagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 21:27   #29
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er enig i at det blir for dumt om foreldre må betale fordi de velger å ta ekstra fri, men jeg skulle virkelig ønske at de kunne sagt i fra, rett og slett fordi vi da kan organisere driften på en annen måte. F.eks kan man la ansatte få avspasering dersom man vet at det blir mindre unger enn oppsatt.

Selvsagt - og jeg skjønner godt at barnehagen ønsker informasjonen så de kan planlegge. De fleste vil jo også ønske å bidra og fortelle at "nå drar vi på høstferie". Men i de tilfeller man ikke kan planlegge og dermed må si at man nok må reservere den plassen man jo har - så skal man selvsagt ikke bøtelegges om man er så heldig å få til en fridag likevel.

Jeg hadde en del vakt da mine var små. I utgangspunktet hadde jeg fri, men om det skjedde noe så måtte jeg levere ungene og reise på jobb. Du vil ikke tro hvor vanskelig det var for barnehagen å akseptere at jeg kunne benytte en tjeneste jeg hadde betalt for eller la være.

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.