|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Fra tynn/slank til overvektigNoen ganger går det så sakte og gradvis at det ikke merkes ordentlig før det er "for sent". Jeg har gått opp i rykk og napp siden jeg var 18, og "plutselig" er jeg en 95-kilos tredveåring.
|
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fra tynn/slank til overvektig
Jepp. Denne beskrivelsen passer på meg.
Akkurat. Jeg gikk opp 12 kg og trodde jeg hadde gått opp ca 2. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Sv: Fra tynn/slank til overvektig
Nå kommer jeg sannsynligvis til å få hodet hogget av, men det handler jo om å ta seg sammen, også med 100 kg overvekt.
|
|
|
|
#4 |
|
Tøff
|
Sv: Fra tynn/slank til overvektigJeg har vært normalvektig hele livet frem til jeg fikk en depresjon i 25-års alderen. Den ble "behandlet" med piller, og bare piller. Antidepressiva er ikke tingen om du trenger å "ta deg sammen" og "ville det".
|
|
|
#5 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fra tynn/slank til overvektigÅ snakke om overvekt og varsellamper når man bruker størrelse 42 og 44 er jo også ganske provoserende synes jeg da. Eller kanskje trist er mer rett ord ....
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 12-09-10 kl 09:32. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|