|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
geskjeftig
|
![]() Ull/silke-blanding fra Sparkjøp?Jeg trenger å investere i en del nøytrale tynne ulltrøyer og -strømpebukser til bruk under kjoler og sånt i vinter. Er det noen som har erfaring med ull/silke-tøyet til Sparkjøp? Er det noe hold i det, eller er det penger ut av vinduet? Hvordan er lengden på genserne?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ull/silke-blanding fra Sparkjøp?Jeg kjøpte ullsilke trøye ifjor fra Sparkjøp og den har holdt seg bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ull/silke-blanding fra Sparkjøp?Jeg fikk to ulltrøyer fra Pierre Robert i fjor, de er gode. Tynne og varme å ha under på kalde dager.
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Ull/silke-blanding fra Sparkjøp?Jeg har også noen Pierre Robert trøyer, men syns de er litt korte og vide. Det vil si den størrelsen som er lange nok er for vide og blir veldig vide i utringningen, og den som sitter godt inntil er for kort. Det er selvfølgelig individuelt, men jeg er ikke spesielt mager altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Ull/silke-blanding fra Sparkjøp?
Ja, de er litt korte, men det problemet er jeg vant til siden jeg har lang overkropp. Problemet fikses ved å dra strømebukser og stilongser skikkelig langt opp og stappe trøya nedi. Sexy!
![]() |
#8 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Ull/silke-blanding fra Sparkjøp?Jeg har noen ok singleter fra PR, men de blir for korte til meg. :lang i ryggen: Hadde håpet å finne noe som er litt lenger, siden jeg anlegger mage i høst, og de fra Sparkjøp så greie ut på bildene.
![]() |
#9 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Ull/silke-blanding fra Sparkjøp?De fra sparkjøp er greie i stoffet, men trøyene er litt korte for meg, og longsen sluttet like under knærne.
![]() |
#11 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Ull/silke-blanding fra Sparkjøp?Jeg sendte den videre til svigerinnen min som er 163 høy, hun passet den helt fint.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|