Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ull/silke-blanding fra Sparkjøp?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-10, 15:34   #1
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Ull/silke-blanding fra Sparkjøp?

Jeg trenger å investere i en del nøytrale tynne ulltrøyer og -strømpebukser til bruk under kjoler og sånt i vinter. Er det noen som har erfaring med ull/silke-tøyet til Sparkjøp? Er det noe hold i det, eller er det penger ut av vinduet? Hvordan er lengden på genserne?

Nøstebarn blir for tjukt til mitt bruk, men jeg tar gjerne imot tips om andre produsenter. Nøstebarn er øvre prisgrense.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 16:08   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ull/silke-blanding fra Sparkjøp?

Jeg har god erfaring med de tynne ull/silketrøyene fra sparkjøp.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 15:56   #3
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg kjøpte ullsilke trøye ifjor fra Sparkjøp og den har holdt seg bra.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 15:59   #4
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Så bra!
Da prøvekjører jeg nok et sett.

Gammel 20-09-10, 16:03   #5
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk to ulltrøyer fra Pierre Robert i fjor, de er gode. Tynne og varme å ha under på kalde dager.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 16:16   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også noen Pierre Robert trøyer, men syns de er litt korte og vide. Det vil si den størrelsen som er lange nok er for vide og blir veldig vide i utringningen, og den som sitter godt inntil er for kort. Det er selvfølgelig individuelt, men jeg er ikke spesielt mager altså.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 16:19   #7
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har også noen Pierre Robert trøyer, men syns de er litt korte og vide. Det vil si den størrelsen som er lange nok er for vide og blir veldig vide i utringningen, og den som sitter godt inntil er for kort. Det er selvfølgelig individuelt, men jeg er ikke spesielt mager altså.

Ja, de er litt korte, men det problemet er jeg vant til siden jeg har lang overkropp. Problemet fikses ved å dra strømebukser og stilongser skikkelig langt opp og stappe trøya nedi. Sexy!

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 16:48   #8
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

Jeg har noen ok singleter fra PR, men de blir for korte til meg. :lang i ryggen: Hadde håpet å finne noe som er litt lenger, siden jeg anlegger mage i høst, og de fra Sparkjøp så greie ut på bildene.

Gammel 20-09-10, 17:41   #9
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

De fra sparkjøp er greie i stoffet, men trøyene er litt korte for meg, og longsen sluttet like under knærne.

Gammel 20-09-10, 18:40   #10
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

Da er kanskje longsen passe til meg.

Gammel 20-09-10, 18:44   #11
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg sendte den videre til svigerinnen min som er 163 høy, hun passet den helt fint.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.