|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er nummervisning forpliktande | |||
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
113 | 81,29% |
Ja |
18 | 12,95% |
Veit ikkje |
6 | 4,32% |
Idiot-poll |
2 | 1,44% |
Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Ubesvarte anropJeg forventer at folk ringer meg tilbake, om de ikke tar telefonen når jeg ringer. Da tenker jeg på familie og venner. Hvis jeg ikke hører noe, så ringer jeg tilbake senere. Jeg forventer ikke at jeg blir tilbakeringt fra personer som ikke kjenner nummeret mitt. Jeg ringer alltid tilbake om noen har ringt meg, med mindre det er ukjent nummer. Og jeg svarer aldri når det ringer fra skjult nummer.
![]() |
#62 |
maler
|
![]() Sv: Ubesvarte anropJobb ringer man i hvertfall ikke opp igjen til. Det er ikke engang sikkert man tar telefonen hvis man sitter med den i hånda. I hvertfall ikke med mindre man har et glass vin innabords.
![]() |
#63 |
|
![]() Sv: Ubesvarte anropNei. Jeg ringer opp igjen hvis jeg husker det/har tid/har lyst, men forventer at det blir lagt igjen beskjed/sendt en melding/sendt en mail om det er viktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Ubesvarte anropHos meg er kun beskjed igjen på mobilsvar forpliktende, jeg gir beskjed om at jeg ikke kan treffes for øyeblikket, legg igjen beskjed så jeg ringer tilbake.*hvis det ikke er noen spesielle da som jeg ØNSKER å snakke med*
![]() |
#65 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Ubesvarte anrop
Nei, aldeles ikke, men når man er så nyskjerrig som jeg er, så går det automatikk i det å ringe tilbake.
![]() |
#66 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Ubesvarte anropDet er ganske festlig, for når jeg ser hvem som har svart sist i denne tråden og går inn for å sjekke hva vedkommende har skrevet, så er det ikke vanskelig å forutsi i det hele tatt
![]() |
#67 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Ubesvarte anrop
Som i at vi er enstemmig samstemte, eller at du kjenner oss så alt for godt?
![]() |
#70 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ubesvarte anropJeg ringer tilbake hvis jeg ser at noen har ringt meg. Ikke alltid samme dag men så snart som mulig.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|