Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 22:47   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Godtar jeg ikke svarene?

Jeg skrev godta i gåsetegn, fordi dette ikke har blitt sagt direkte - men at jeg opplever argumenteringen litt på den måten. At hvis man svarer oppriktig på et ganske direkte spørsmål og forklarer at forumet er bortprioritert blant annet på grunn av at man selv synes at forumet har blitt mer kjedelig, så "godtas"ikke svaret - man stilles til personlig ansvar for å gjøre noe med saken. Hva med alle de som er her mindre på grunn av at man synes forumet ikke er like bra etter at bloggene kom? Bør de ta ansvar, og jobbe aktivt mot bloggorama for å kunne uttale seg? Jeg liker tanken om å ta ansvar altså. Jeg blir bare redd for at vi krever for mye av brukere som har tatt et valg som innebærer mindre FP. Det er et ærlig valg, og jeg tenker at deltagelse på FP ikke behøver å innebære noe større ansvar enn det å følge forumreglene. Jeg foretrekker at gamle FPere stikker nesa innom sjeldnere, enn å trekke seg unna fordi forumet krever en slik og slik type innsats, i den og den type tråder.

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Ja, men det er noe annet å si at jeg kjeder meg her enn å si det er kjedelig her.

Jeg liker bedre den første måten å uttale seg på kommunikasjonsmessig, men jeg kan ikke si at jeg opplever innholdet i det som blir sagt så veldig forskjellig som et svar på denne trådens tema.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.