Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 21:08   #441
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Og så jeg som endelig følte at jeg kunne bidra med noe!

Gammel 07-10-10, 22:03   #442
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var min skyld. Det var den mest irrelevante minneverdige tråden jeg kom på i farten.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:07   #443
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Katter må da dusjes de også.

Nei?

De vasker seg selv ustanselig og lukter like nydelig som om de hadde en såpedispenser på tungen.

Gammel 07-10-10, 22:10   #444
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min er rasekatt, og blir i grunnen fornærmet om han ikke får være med i dusjen. Fint skal det være.

Gammel 07-10-10, 22:11   #445
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- No. 4 -
Gammel 07-10-10, 22:12   #446
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Den var til Zoe, men den passet i grunn til Nabojenta også.

Zee, vet du at man ikke har sånn tøddel på iPhone?

- No. 4 -
Gammel 07-10-10, 22:21   #447
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fersk urin er sterilt. Katta er ikke det.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:57   #448
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min katt er steril.

Gammel 07-10-10, 23:01   #449
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min er østlending.

Gammel 07-10-10, 23:22   #450
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nei?

De vasker seg selv ustanselig og lukter like nydelig som om de hadde en såpedispenser på tungen.

Min katt lukter jordkjeller. Og hun er innekatt.

Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 23:25   #451
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Katten min luktet fortreffelig. Den dusjet aldri. I hvert fall ikke som jeg så.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 23:29   #452
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Min katt er steril.

Gammel 07-10-10, 23:43   #453
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Tisse i dusjen? Da kan du like gjerne tisse i badekaret med det samme.

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Peder (2,5 år) har gjort det.

Jeg vet om Noen som har bæsjet i badekaret. Jepp.

Tiss er ikke sterilt. Men farlig? Nesh. Ekkelt, det kan jeg gå med på.

Gammel 07-10-10, 23:46   #454
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Minien her i huset fikk avgårde en knert i badebalja her for et års tid siden. For et rabalder det ble da han oppdaga den! Han hylte og kunne ikke komme seg kjapt nok ut av balja. Bedre ble det ikke da jeg måtte til med såpe og vann før han fikk komme ut av dusjen. Stakkar liten - traumatisert for livet.

Gammel 07-10-10, 23:50   #455
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Jeg tror ikke det er så heldig for katter og hunder å dusje så mye. Går ikke det utover egenskapene til pelsen? Kanskje ikke så farlig hvis det bare er innekatt det er snakk om da.

Katten vår bruker å drikke vannet fra dusjen så fort noen er ferdige å dusje (hun har aksess på annet vann også, altså!). Dermed er det ekstra lite aktuelt å late vannet i dusjen. :grøss:

Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012.
baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 23:53   #456
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Pil

Jeg er virkelig imponert over hvor mange vendinger denne tråden tar jeg. Henger absolutt ikke med. Når jeg har noe jeg vil si, er det tema utdebatert for leeeenge siden

Gammel 07-10-10, 23:57   #457
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Standard

Kjør på, Maysen, jeg kan diskutere hva som helst. Jeg går nå hardt inn for å ikke bli oppfattet som den kjedelige grå massen.

Gammel 08-10-10, 00:03   #458
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er selvfølgelig ikke heldig for pus å dusje for ofte. Derfor er han ganske ofte fornærmet også. Da sitter han på utsiden av dusjdøra, mjauer høyt og skjærende, og er fryktelig sjarmerende.

Gammel 08-10-10, 00:06   #459
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Jeg går nå hardt inn for å ikke bli oppfattet som den kjedelige grå massen.

Kanskje du burde bytte avatar til noe mer ... hm ... fargerikt?

Gammel 08-10-10, 00:16   #460
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Standard

Whaaat?! Ta bort Bender? Jeg vet ikke om en mer fargerik karakter!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.