|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#441 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Og så jeg som endelig følte at jeg kunne bidra med noe!
|
|
|
#442 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Det var min skyld.
|
|
|
#443 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Nei?
|
|
|
#446 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Den var til Zoe, men den passet i grunn til Nabojenta også.
|
|
|
#447 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Fersk urin er sterilt. Katta er ikke det.
|
|
|
#448 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Min katt er steril.
|
|
|
|
#453 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Jeg vet om Noen som har bæsjet i badekaret. Jepp.
|
|
|
#454 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Minien her i huset fikk avgårde en knert i badebalja her for et års tid siden. For et rabalder det ble da han oppdaga den! Han hylte og kunne ikke komme seg kjapt nok ut av balja. Bedre ble det ikke da jeg måtte til med såpe og vann før han fikk komme ut av dusjen. Stakkar liten - traumatisert for livet.
|
|
|
#455 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg tror ikke det er så heldig for katter og hunder å dusje så mye. Går ikke det utover egenskapene til pelsen? Kanskje ikke så farlig hvis det bare er innekatt det er snakk om da.
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
|
|
|
|
|
#456 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er virkelig imponert over hvor mange vendinger denne tråden tar jeg. Henger absolutt ikke med. Når jeg har noe jeg vil si, er det tema utdebatert for leeeenge siden
|
|
|
|
#457 |
|
Den paranoide androide
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Kjør på, Maysen, jeg kan diskutere hva som helst. Jeg går nå hardt inn for å ikke bli oppfattet som den kjedelige grå massen.
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
|
|
|
|
|
#458 |
|
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Det er selvfølgelig ikke heldig for pus å dusje for ofte. Derfor er han ganske ofte fornærmet også. Da sitter han på utsiden av dusjdøra, mjauer høyt og skjærende, og er fryktelig sjarmerende.
|
|
|
#460 |
|
Den paranoide androide
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Whaaat?! Ta bort Bender?
|
|
|
![]() |
|
|