Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 13:56   #421
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Jeg starter få tråder fordi jeg er dårlig på å lage gode overskrifter, og å følge opp trådene sånn at de varer mer enn 4-6 innlegg.

1. Spørsmål?
2. Mase litt mer?
3. Svar!?
4. Tusen takk!

:kjedeligtink:

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 13:56   #422
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Dessuten hender det at lillebror tisser i dusjen hos oss.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 14:50   #423
Frantzen
Passiv

Standard

Æsj, tissing i dusjen er superekkelt. Skjønner ikke at folk orker hverken å gjøre det, eller dusje der etterpå uten å desinfisere først.
Eklinger. :yikes:

Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 14:58   #424
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Æsj, tissing i dusjen er superekkelt. Skjønner ikke at folk orker hverken å gjøre det, eller dusje der etterpå uten å desinfisere først.
Eklinger. :yikes:

Tiss er jo som kjent livsfarlig

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 16:27   #425
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Jeg prøver, men jeg klarer ikke å venne meg til tanken på å skulle tisse i dusjen. No way.

Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012.
baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 16:29   #426
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tisse i dusjen? Da kan du like gjerne tisse i badekaret med det samme.

Gammel 07-10-10, 16:31   #427
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Peder (2,5 år) har gjort det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 16:32   #428
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Ligger du på gulvet i dusjen og plasker i vannet der?

Badekar er ekkelt det.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 16:33   #429
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Ligger du på gulvet i dusjen og plasker i vannet der?

Badekar er ekkelt det.

Nei, men jeg svever ikke i luften heller.

Gammel 07-10-10, 19:19   #430
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå kjenner jeg at jeg ble veldig usikker på hvordan du bruker dusjen

Gammel 07-10-10, 19:24   #431
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Vel, ikke ligger jeg på gulvet og plasker, ei heller svever jeg. Så da står jeg kanskje da?
Av og til er også katten med inn, og da er det lettere å sitte mens han vaskes.

Jeg har toalett, jeg. Der pleier jeg å tisse.

Gammel 07-10-10, 19:28   #432
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:btdt:
For å dusje måtte vi stå i badekaret, og svir stingene nok så er det fort lite andre utveier.
Det ble rent i badekaret etterpå, da.

Gammel 07-10-10, 19:38   #433
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Dusjen med katten?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:42   #434
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Katter må da dusjes de også.

Gammel 07-10-10, 19:48   #435
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Men de kan vel få dusje i fred de også? Eller, de trenger i hvert fall ikke dusje sammen med mennesket sitt. I'll scrub your back, you scrub mine, lizm?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:52   #436
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Iallefall hvis brukerne på NM er representative for befolkningen. Se her.

Nå lo jeg langt og lenge. Jeg håper da virkelig ikke at brukerne på NM er særlig representative for befolkningen.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er spesielt ja, men å tisse i hjemmedusjen er vel hverken uhygenisk eller ekkelt vel?

Jo? Det er ekkelt og rart og helt unødvendig, vel? Dere har do der på landet også?

Gammel 07-10-10, 19:57   #437
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jo? Det er ekkelt og rart og helt unødvendig, vel? Dere har do der på landet også?

Nei, hva skal vi ned det, vi har jo dusjen

Rart? Kanskje? Unødvendig, vel vel... men ekkelt? Hvorfor det? Det er jo bare tiss?

Gammel 07-10-10, 21:00   #438
Gammel bruker
Passiv

Standard

- "Hvorfor er du så lite på FP?"
- "Jeg tisser i dusjen."

Hva skjedde med denne tråden her da?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har funnet svaret. Om det skal være en elite som er så himla stusselig at jeg skal telles med i den så er det ikke rart denne sjappa går ned med flagget på halv stang.

Forøvrig - takk for tillit og komplimenten jeg tok det som, men det er så langt fra min virkelighetsfølelse at jeg egentlig blir rimelig satt ut.

Det er definitivt en kompliment.

Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:02   #439
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Alle som sier de aldri har tisset i dusjen, juger!

Gammel 07-10-10, 21:03   #440
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem som tisser i dusjen er omtrent like spennende som ... Nei, jeg kommer ikke på noe. Veldig kjedelig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.