|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#421 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg starter få tråder fordi jeg er dårlig på å lage gode overskrifter, og å følge opp trådene sånn at de varer mer enn 4-6 innlegg.
|
|
|
#423 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Æsj, tissing i dusjen er superekkelt. Skjønner ikke at folk orker hverken å gjøre det, eller dusje der etterpå uten å desinfisere først. |
|
|
|
#424 |
|
can-jur
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
|
|
|
|
#425 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg prøver, men jeg klarer ikke å venne meg til tanken på å skulle tisse i dusjen. No way.
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
|
|
|
|
|
#428 |
|
Tøff
|
Ligger du på gulvet i dusjen og plasker i vannet der?
|
|
|
#430 |
|
can-jur
|
Nå kjenner jeg at jeg ble veldig usikker på hvordan du bruker dusjen
|
|
|
|
#431 |
|
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Vel, ikke ligger jeg på gulvet og plasker, ei heller svever jeg. Så da står jeg kanskje da?
|
|
|
#432 |
|
Protonterapeut
|
:btdt:
|
|
|
#435 |
|
*_*
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Men de kan vel få dusje i fred de også? Eller, de trenger i hvert fall ikke dusje sammen med mennesket sitt. I'll scrub your back, you scrub mine, lizm?
|
|
|
|
#436 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Nå lo jeg langt og lenge. Jeg håper da virkelig ikke at brukerne på NM er særlig representative for befolkningen.
Jo?
|
|
|
#437 |
|
can-jur
|
Nei, hva skal vi ned det, vi har jo dusjen
|
|
|
|
#438 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?- "Hvorfor er du så lite på FP?"
Det er definitivt en kompliment. |
|
|
|
#439 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Alle som sier de aldri har tisset i dusjen, juger!
|
![]() |
|
|