Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ammetelt: Smart eller teit?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-10, 00:22   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammetelt: Smart eller teit?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Skremmern lar seg nok ikke målbinde så lett. Ikke Floksa heller, virker det som.

Jeg får helt vondt i instinktene av dem som ikke tilfredsstiller hylende spedbarn UMIDDELBART. Det er faktisk mitt største ankepunkt mot flaskemating, det å ikke kunne gi barnet mat med en eneste gang ville gjort meg ekstremt fortvilet og frustrert.

Jeg hadde delvis flaskebarn og det er null problem altså, for man ser i god tid når barnet begynner å bli lystent på mat. Smatter og sier eh eh, lenge før det begynner å gråte. Nå når jeg har ammebarn og mat tilgjengelig tvert så er jeg blitt mindre oppmerksom. Selv om jeg mener at det egentlig ikke er helt nødvendig at barnet skal trenge å vente til det gråter. Ikke at det er noe farlig at et spedbarn gråter litt, men man kan jo likegodt følge med litt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.