Sv: Prikker og PM-er
Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.
Det forundrer ikke meg. Det krever ikke lite å ta ff i forsvar eller gå mot røkla her. Mye enklere å være enig med S enn med ff. Alltid enklere å være enig med de fleste enn de få, slipper å argumentere til og med.
Jeg vil ha meg frabedt antydninger om å ta parti med Skremmern fordi det er det enkleste. Utrolig nedlatende holdning synes jeg. Argumenter har heller ikke vært fraværende. Fruktflua har hatt anledning til å utdype outing, beskyldninger og drapstrusler. Hun har valgt å avstå, og da synes jeg det er helt greit å gjøre seg opp seg en mening ut i fra den informasjonen man har. Uansett hva Skremmern har måttet gjort mot Fruktflua tidligere så forsvarer det ikke outing av identiteten til Skremmern på FP. Dette er et viktig og grunnleggende prinsipp for meg, noe som blant annet ble synliggjort den gangen Skvetten-stormen ridde. (Jeg sympatiserte aldri med Skvetten og hennes handlinger, selv om jeg syntes outing av hennes identitet gikk for langt. Den gang var outingen mye mindre åpenbar enn ved dette tilfellet.)