Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-10, 10:45   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Again with the lies, FF! Når må du gi deg!

Jeg har ikke behandlet deg dårlig, jeg har ikke blitt personlig, blandet kortene eller gravd i fortiden. Det var du som valgte å gjøre det, helt utav det blå, uten mål og mening, og når du først tar det ned på det nivået ved å lime inn det bilde og skrive det du gjorde, skulle det bare mangle at jeg legger kortene på bordet, og forteller det du holder tilbake fra historien. Jeg vil veldig gjerne at du skriver ned her, på åpent forum, hva det er du reagerer sånn på, altså hva jeg har gjort tidligere. Du må bare ikke tro at du kan holde på sånn, FF, jeg kommer ikke til å la dette ligge når du fortsetter å spy ut løgner i et forsøk på å overbevise brukerne på Fp at jeg trakkaserer eller mobber andre. For det gjør jeg IKKE.

Jeg har diskutert sak med deg mange ganger på dette forumet, vi er som regel VELDIG uenige uansett hva vi diskuterer, men jeg føler ikke at jeg har blitt behandlet dårlig av deg på Fp. Ikke før du gjorde det personlig.

Du gjorde et par feil på veien, du trodde kanskje at jeg ikke skulle finne ut av det?

Du skriver et ufint og under beltestedet-innlegg i en tråd som omhandler lovbrudd. Jeg svarte ikke på det innlegget, jeg tenkte at de aller fleste på Fp aner nok ikke hva hun snakker om, så jeg lar det stå uimotsagt. I stedet sendte jeg avgårde en rødprikk, og jeg fikk en i retur.

Den tråden døde med det innlegget, så jeg tenker ikke mer over det. Før jeg da går inn i denne tråden og ser at du atter en gang slenger med kjeften og sprer rundt deg med løgner. Jeg var ikke forberedt på det, jeg hadde derimot sitert Esme og Appelsin, og skulle skrive hva jeg synes om hevnprikking og outing av røde prikker. Jeg ville bare lese gjennom hele tråden først.

Men så snubler jeg altså over ditt innlegg, og Appelsin sin reaksjon. Dette er internett, så man kan i teorien si akkurat det man vil og noen vil alltid tro på det, jeg fikk bare litt støkk i meg når jeg så at Appelsin var en av dem. Jeg håpte i det lengste at det du skrev om utseende ditt (?!) skulle falle på sin egen urimelighet, men det gjort det altså ikke. Noen kjøpte den.

Du skriver altså ingenting om innlegget ditt, som du skrev først, som startet denne dritten, og som gjorde deg fortjent til en feit, rød prikk. I stedet fremstiller du deg selv som uskyldigheten selv, at prikken kom helt utav luften og så fortsetter du med å innbille folk at jeg mobber eller trakkaserer deg, for jeg antar at det er det du mener når du skiver at jeg har behandlet deg dårlig?

Jeg finner meg ikke i å måtte kikke over skulderen hele tiden, i frykt for hva du spyr utav deg neste gang. Det er bare ikke aktuelt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.