Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-10, 21:46   #1
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

[quote=Vianne Rocher;2500507]Roomsteren er iallefall ikke noen estetisk perle.

Dere må selvsagt ha tysk, eller svensk bil. Alt annet føles jo ut som å kjøre rundt i makrell-i-tomatbokser med hjul på

Dere vil ha grei plass i bilen og i bagasjerommet, samtidig skal den være lett å lukeparkere. En BMW 3-serie Touring er jo en liten stasjonsvogn, som Audis A4, de er romslige i cupèen også er de jo fantastiske å kjøre. Ingen over, ingen ved siden, slik jeg ser det.
Selv med en ikke så alt for stor motor er de superspreke og BMW lager svært drivstoffvennlige motorer.
Jeg vet at BMW er ganske harry, men når du har kjørt en glemmer du det og synes du har den mest fantastiske bilen i verden *frelst*.

HÆ?!? Er BMW harry? Cet at noen modeller er det, men generelt? Min BMW elsker jeg så høyt at jeg vurderer og gifte meg med den. Det er den beste bilen jeg har hatt. Ever!

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 00:12   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

HÆ?!? Er BMW harry? Cet at noen modeller er det, men generelt? Min BMW elsker jeg så høyt at jeg vurderer og gifte meg med den. Det er den beste bilen jeg har hatt. Ever!

Jeg er jo enig med deg. Jeg blir så lykkelig av å kjøre vår at jeg kunne fått tårer i øynene innimellom. Men jeg var veldig skeptisk da vi skulle kjøpe vår fordi jeg tenkte "harrytass" om BMW.
Nå vil jeg aldri ha ett annet bilmerke og jeg synes vår bil er den fineste som finnes
Men ja, de er litt harry. Det handler selvsagt om kundegruppen mer enn designet slik jeg ser det. Unge menn med dress, bankjobb og bluetooth-øredings som liker å sprute med champis på byen ser jeg for meg som en typisk BMW-eier.
Også har den jo i lange tider vært en favoritt blandt rånerene da...

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.