|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?Mercedes A. Lang type. http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=24957549 |
![]() |
![]() |
#22 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?Jeg har akkurat kjøpt meg ny bil for første gang i mitt liv... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?Jeg har snakket om Berlingo i mange år (det er så morsomt å si BeRRRRlingO!"), og mannen har virkelig ikke noe til overs for den bilen. Jeg tror det kun er fordi den er stygg, og fordi etter at han har kjørt Audi i fem år, så greier han ikke tanken på en bil som ser så teit ut.
![]() |
#24 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?Vi kjørte Skoda Fabia stasjonsvogn frem til i går. Og vi kjøpte akkurat den nettopp fordi vi lukeparkerte på daglig basis. Vi var strålende fornøyd med den bilen, men byttet den ut fordi vi ville ha plass til flere passasjerer. Siden dere bare har ett barn og han ikke lenger sitter bakovervendt, så har dere passasjerplass i massevis.
![]() |
![]() |
#25 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?Naboene våre skryter fælt av sin Berlingo. Vi synes den var for stygg til å komme med i vurderingen. Klarer man å se bort fra det estetiske, så er den visstnok et godt kjøp.
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?[quote=Vianne Rocher;2500507]Roomsteren er iallefall ikke noen estetisk perle.
![]() |
#28 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?Jeg er ikke noen bilekspert, men jeg kan jo bidra med mitt lille. Vi har Toyota (Avensis) og den er en drøm å kjøre og krever veldig lite service. Den er 10 år gammel. Har nettopp blitt godkjent i EUkontroll og det kostet oss 3 500 kroner for å skifte to bremseskiver. Jeg regner med at du ikke ønsker deg stasjonsvogn, men Toyota lager vel mindre biler også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?
![]() |
#31 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
ja, og de
![]() |
#32 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?Vi har en BMW - aka Kebabtralla og en Mærsje - aka Loppa, så vi er nok ganske harry.
![]() |
#34 |
Glamorøs
|
Ja, det tviler jeg ikke på. Og jeg kjører jo rundt i en 20 år gammel Audi med plysjterninger, så harry er ikke det jeg er mest redd for.
Kjøre- og parkeringsmessig så vil det nok ble deilig å gå ned til en mindre bil, men bagasjeplassen og følelsen av å kjøre en veldig sikker bil, til tross for alderen, kommer til å være vanskeligere å gi slipp på.
![]() |
#35 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?En audi a6 med parkeringssystem og dørhydraulikk, bose lydsystem og det hippeste navisystemet. |
![]() |
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#38 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Våre venner har hatt maange dyyre reperasjoner i løpet av årene ...
Nissan Qashqai er favorittbilen i mine foreldres generasjon.
![]() |
#39 |
Passiv
|
Du får dem for rundt 550-600 brukt. |
![]() |
![]() |
#40 |
Glamorøs
|
Og den koster? Hvordan er den i forhold til miljø? Siden vi kjører såpass gammel bil nå, føler jeg at jeg må kompensere med den neste. Nå har vi en Audi C4.
![]() |
|
|