|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Dyr BH vs. billig BH?
Mange grunner til det. Jeg har hatt bh-er jeg har vært fornøyd med (om enn ikke så mange å velge i) jeg har ikke flust med penger samt at jeg virkelig ikke liker shopping. Pluss at jeg hadde måttet dra til en ok butikk, og jeg trodde det bare var LaLina som var "godkjent" i Oslo. Og dit kommer jeg meg aldri, tror jeg. Men nå har jeg funnet Change på Oslo City, da.
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyr BH vs. billig BH?I min størrelse finner jeg ikke billige BH'er, så valget er enkelt. På en annen side er det en utrolig bra passform og kvalitet på de dyreste. Sist redigert av mammaugla : 28-10-10 kl 19:40. Årsak: Irriterende skriveleif. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Forskjellen, tja hvor skal man begynne. For det første tar ikke de billige BH-ene hensyn til at BH-en bør sitte godt på, samtidig som at all pupp får plass i cupen. De jeg har hatt fra HM og Lindex hadde dessuten cupen plassert veldig langt foran, sånn at passformen ble helt merkelig. Stoffkvaliteten har jeg ikke hatt noe å si på egentlig, jeg har hatt HM-bh-er som har holdt ut i årevis. Da jeg brukte A-cup var det egentlig ikke noe problem med HM. Stort (og billig) utvalg, og om den ikke satt så stramt rundt som den burde, så gjorde det virkelig ingen verdens ting. Det var ikke for støtte og figur jeg brukte BH-er den gangen.
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg synes at de dyre former bedre og avlaster bedre. men kansje fordi det er de enste jeg finner i 80G? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Princess Skids and Scars
|
De har change på Sandvika Storsenter også. Jeg er frelst, og har nå changekort som gir meg 10% i bonus hver gang. Jeg har nå snart spart opp til en gratis bh. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Mine fortrinn detter ut av billige og mid-price BH'er uansett størrelse, og uansett hvor pene de ser ut i prøverommet. Minimum er ordentlig quadboob eller bare merkelig puppeform etter kort tids bruk.
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Har de? Hvor på storsenteret da?
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det kommer seg, bøy ut bøylen litt i spissen.
Ja, det tror jeg er perfekt for deg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Textrovert
|
Ah! :lyspære: Ja, nå vet jeg hvor det er. Jeg er sånn at jeg mentalt blokker ut butikker jeg anser som uaktuelle, så nå måtte jeg virkelig tenke etter. Men så greit at de finnes i Sandvika, da. Da kan jeg handle der, også. Jeg har handlet en del på Marinka på storsenteret før. De selger Mary Jo-bh-er, som jeg liker, men jeg synes ikke servicen har vært topp der bestandig. Men hva med Next to Nothing på storsenteret? Er de bra?
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Det er bare dyre BH'er som passer og sitter fint.
|
|
|
#14 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har vært veldig fornøyd, men det er et par år siden jeg handlet der sist.
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Sv: Dyr BH vs. billig BH?De dyre BH'ene mine holder lenge. Jeg håndvasker dem og jeg har fremdeles de første dyre BH'ene mine fra 2007 i bruk. HM-BH'er mistet spilene, ble stygge og slitte mye fort og fordi de satt feil, så gikk jeg jo konstant og dro i stroppene og mikket med cupene. De dyre BH'ene er av en helt annen kvalitet, ser så inderlig mye penere ut og gjør meg slankere, penere og myyyye lykkeligere.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|