|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dyr BH vs. billig BH?Hva er egentlig foskjellen på dyr mellom og billig bh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Om det lønner seg er det vel du selv som avgjør. Ofte ligger forskjellen i at de dyreste består av flere forskjellige deler enn de rimeligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Kansje men ikke på de andre bhene så jeg tror egenlig ikke det. Men jeg skjønnte ikke helt hva du mente med at det består av forkjellige deler? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
med tunga på styret
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?
Jeg har et bilde ett eller annet sted, som viser to bh`er som er tatt fra hverandre. Den ene har flere deler / stykker enn den andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg har gått over til supre, lekre behagelige bher som koster flesk. Forskjellen for min del er at de er mye mere komfortable å ha på av en eller annen grunn og jeg får mye finere pupper av de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg merker stor forskjell fra veldig billige til middels (Triumph), ikke like stor forskjell fra Triumph til de som er dobbelt så dyre eller enda dyrere. Jeg har mange fra Triumph som jeg er veldig fornøyd med. Mulig at man har mer utbytte av de ordentlig dyre om man bruker veldig store størrelser. Billige av type h&m kjøper jeg aldri. De er ofte ubehagelige på og blir fort slaskete, i tillegg er formen som regel ikke like bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Textrovert
|
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg var inne på skikkelig bh-butikk i går. Fikk masse hjelp og fikk for første gang målt meg skikkelig. Jeg trodde jeg skulle ha råd til én bh, men kom med tre, for de kostet bare 399 per stykk. Kvaliteten virker bra, i alle fall. Det var butikken og merket Change.
![]() |
#9 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?For det første er det tilnærmet umulig å finne billige bh-er for oss med stor byste (E-cup og oppover) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Textrovert
|
Jeg kan ikke fatte at jeg ikke har gjort dette før i går. I en alder av 41 år.
![]() |
#11 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg finner ingen billige BH-er som sitter fint. Triumph er sikkert greit nok, men jeg synes ikke de sitter så fint heller. I hvert fall ikke på meg.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Det viktigste er jo å finne modeller som faktisk sitter fint. Jeg har triumph-bher som sitter helt perfekt, og jeg har prøvd mange skikkelig dyre som ikke gjør det. På meg. Det fins helt sikkert damer som det ville passet akkurat de motsatte modellene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Nå er det årevis siden jeg har kunnet handle middels til billige bh-er, men jeg merker stor forskjell på holdbarhet. Nå kan jeg fakrtisk ha en bh i flere år(!), og så lenge varte aldri noen av Triumph-bh-ene i sin tid. Der gikk elastikken ad undas lenge før det, med samme vaskerutiner.
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
Du har dad frekventert FP en stund. Hvorfor har du ikke gjort det før?
![]() |
![]() |
#16 |
Textrovert
|
Mange grunner til det. Jeg har hatt bh-er jeg har vært fornøyd med (om enn ikke så mange å velge i) jeg har ikke flust med penger samt at jeg virkelig ikke liker shopping. Pluss at jeg hadde måttet dra til en ok butikk, og jeg trodde det bare var LaLina som var "godkjent" i Oslo. Og dit kommer jeg meg aldri, tror jeg. Men nå har jeg funnet Change på Oslo City, da.
![]() |
#17 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?I min størrelse finner jeg ikke billige BH'er, så valget er enkelt. På en annen side er det en utrolig bra passform og kvalitet på de dyreste. Sist redigert av mammaugla : 28-10-10 kl 19:40. Årsak: Irriterende skriveleif. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Forskjellen, tja hvor skal man begynne. For det første tar ikke de billige BH-ene hensyn til at BH-en bør sitte godt på, samtidig som at all pupp får plass i cupen. De jeg har hatt fra HM og Lindex hadde dessuten cupen plassert veldig langt foran, sånn at passformen ble helt merkelig. Stoffkvaliteten har jeg ikke hatt noe å si på egentlig, jeg har hatt HM-bh-er som har holdt ut i årevis. Da jeg brukte A-cup var det egentlig ikke noe problem med HM. Stort (og billig) utvalg, og om den ikke satt så stramt rundt som den burde, så gjorde det virkelig ingen verdens ting. Det var ikke for støtte og figur jeg brukte BH-er den gangen.
![]() |
#19 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg synes at de dyre former bedre og avlaster bedre. men kansje fordi det er de enste jeg finner i 80G? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg også. Har vært på dyrere butikker, men har faktisk større problemer med å finne noe der. På HM vet jeg akkurat hvilken størrelse som passer, og jeg er en lat shopper, som ikke gidder verken å prøve så mye, eller å få overivrige ekspeditriser til å måle meg opp og ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|