|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Dyr BH vs. billig BH?
Ah! :lyspære: Ja, nå vet jeg hvor det er. Jeg er sånn at jeg mentalt blokker ut butikker jeg anser som uaktuelle, så nå måtte jeg virkelig tenke etter. Men så greit at de finnes i Sandvika, da. Da kan jeg handle der, også. Jeg har handlet en del på Marinka på storsenteret før. De selger Mary Jo-bh-er, som jeg liker, men jeg synes ikke servicen har vært topp der bestandig. Men hva med Next to Nothing på storsenteret? Er de bra?
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Dyr BH vs. billig BH?Det er bare dyre BH'er som passer og sitter fint.
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Heldige dere. Jeg synes ofte de har mye lekkert bl.a. på HM.
|
|
|
#6 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har vært veldig fornøyd, men det er et par år siden jeg handlet der sist.
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Dyr BH vs. billig BH?De dyre BH'ene mine holder lenge. Jeg håndvasker dem og jeg har fremdeles de første dyre BH'ene mine fra 2007 i bruk. HM-BH'er mistet spilene, ble stygge og slitte mye fort og fordi de satt feil, så gikk jeg jo konstant og dro i stroppene og mikket med cupene. De dyre BH'ene er av en helt annen kvalitet, ser så inderlig mye penere ut og gjør meg slankere, penere og myyyye lykkeligere.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|