|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
er her
|
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Ingen rimelige BHer i min str, da må de i tilfelle være uten spiler. Jeg har triumph ammeBH som jeg har vært godt fornøyd med, holder på å vurdere nye ammeBHer nå, de gamle jeg har er utslitt, er usikker på hvor jeg skal kjøpe de, det er jo for en relativ begrenset periode.
![]() |
#22 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg finner aldri min riktige størrelse (65DD) i vanlige butikker.
![]() |
#23 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?
Jeg har en BH jeg er veldig fornøyd med som ikke koster flesk, og er fra Figleaves. Den kommer på under tollgrensa. Finnes både med lav utringning, og balconette, og i mange farger. Anbefales!
![]() |
#24 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg har kjøpt en Freya og den regnes kanskje blant de dyre. Den er jeg foreløpig ikke sånn superimponert over. Men nå foretrekker jeg stort sett glatte bh-er av typen t-shirt-bra, ikke de som er satt sammen av masse smådeler og blonder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg kjøper kun bh fra billige kjedebutikker.
![]() |
#27 |
re:designer
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg kjøper også nesten bare "billig" bhér. Kan også bruke litt forskjellige størrelser. Kjøpte 3 på salg i dag KappAhl til hele 129,- for alle tre. Og så var de faktisk skikkelig fine alle sammen. Ulike str. hadde de å. 70C, 75D og 75C. *fornøyd* |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Princess Skids and Scars
|
De har change på Sandvika Storsenter også. Jeg er frelst, og har nå changekort som gir meg 10% i bonus hver gang. Jeg har nå snart spart opp til en gratis bh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Mine fortrinn detter ut av billige og mid-price BH'er uansett størrelse, og uansett hvor pene de ser ut i prøverommet. Minimum er ordentlig quadboob eller bare merkelig puppeform etter kort tids bruk.
![]() |
#31 |
Textrovert
|
Har de? Hvor på storsenteret da?
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det kommer seg, bøy ut bøylen litt i spissen.
Ja, det tror jeg er perfekt for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg merker stor forskjell på bhene fra f.eks change (pris i middelklassen) og de dyre jeg fikk av ei som hadde tatt brystreduksjon. De fra change sitter som støpt når jeg kjøper de, men etter noen timers bruk står ikke spilene helt inntil kroppen mellom brystene lenger, og den sklir opp på ryggen. De dyre jeg fikk har videt seg ut etter at jeg fikk dem, men sitter som støpt likevel. Og gir meg fine struttepupper.
![]() |
![]() |
#36 |
Textrovert
|
Ah! :lyspære: Ja, nå vet jeg hvor det er. Jeg er sånn at jeg mentalt blokker ut butikker jeg anser som uaktuelle, så nå måtte jeg virkelig tenke etter. Men så greit at de finnes i Sandvika, da. Da kan jeg handle der, også. Jeg har handlet en del på Marinka på storsenteret før. De selger Mary Jo-bh-er, som jeg liker, men jeg synes ikke servicen har vært topp der bestandig. Men hva med Next to Nothing på storsenteret? Er de bra?
![]() |
#37 |
Epikur
|
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Det er bare dyre BH'er som passer og sitter fint.
![]() |
#40 |
Sviiisj!!
|
Heldige dere. Jeg synes ofte de har mye lekkert bl.a. på HM.
![]() |
|
|