Sv: Negative ting med Mac
Vi har nå hatt mac minien i snart 2 år. Og ja ganske likt linux. Aldri feilmelding. Mot windass.
Jeg plages mindre med macen enn med windass
Eneste "minuset" er at turbo kan ikke spille alle spillene sine på macen, men han har fått gammel laptopen min, med xp på så langøre spilles der.og nrk superia går heller ikke på mac.
Jossefine er genial for den går på begge.
Jeg synnes faktisk ikke det er noe annet minus. Mac minien er så liten at den tar nesten ikke plass på skrivebordet, slipper store stygge kassen under, eller litt mindre nye ting opp på.
Vi har en mac server og og den er like liten som mac minien. Så har faktisk ene bak skjermen så den ikke synnes og den andre ligger på sia av skjermen.
Tastaturet til macen er tråløst og lite , genialt, samme med den søte tøtsh musa
Og mac mus mi har 2 "knapper" på musa, eller knapp å knapp har tøtsh musa så er bare å trykke-sette fingeren på høyresiden av musa. slipper å ta opp ingeren og fysist trykke på en kapp (jeg er ELENDIG på å forklare ) så du må litt lengre på landet med den der Thomas
Jeg har hatt mac i mange år før jeg ble ilag med mann som er linux nerd egentlig. Så veldig greit
Svigermor har mac laptop og mamma har mac mini (mamma har da holdt på med mac ilag med meg i mange år så fikk hun windass å fikk nesten ikke til noe.. så hun var lykkelig for 2 år siden da hun fikk ny mac )
Og de få gangene jeg bruker mail programmet på macen og ikke selve gmail siden så er det ikke noe problem å send mail med bilder eller vedlegg eller motta.